• Nou ja, ik weet niet of jullie M.O. hebben, of kennen. M.O. is muzikale opvoeding. Leer je zo vanalles over muziek, moet je blokfluit spelen, zingen en groepswerkjes maken. En over dat laatste gaat dit topic :Y)
    Wij hebben dus een groepswerk, waarbij we een top 5 moeten samenstellen, & die moeten presenteren. wij hebben wel een top 7 maar kom Dus, deze namiddag, zijn we met z'n allen (7) naar iemand thuis gegaan & hebben daar filmpjes zitten opnemen x) Ze zijn echt super grappig, zo ver ik weet. Ik was een rapper, er was een ballerina bij, een metal, een halve zot, Hawaï guy, .. En dat allemaal op een metal liedje. Dat was een beetje té grappig. We hebben ook Michael Jackson gespeeld :Y) Zoiets is dus leuk aan mijn school (baby)


    So here's a heart to heart on the back of postcards sent from California

    Bij ons is M.O. de hel, wij krijgen bijna wekelijks een toets en moeten zingen voor de hele klas.. O.O


    Let the Night embrace you

    Empire schreef:
    Bij ons is M.O. de hel, wij krijgen bijna wekelijks een toets en moeten zingen voor de hele klas.. O.O

    Zingen moeten wij nog niet doen. NOG niet. Maar onze lerares kan zelf maper zingen, dus .. ^^

    [ bericht aangepast op 23 sep 2009 - 21:31 ]


    So here's a heart to heart on the back of postcards sent from California

    MO is bij ons Management en Organisatie, soort van economie.
    Muziek heb ik al vijf jaar niet gehad, voor het laatst in de eerste. Maar dat was wel leuk, mocht je een nummer maken op zo'n xylofoon in de buitenlucht en drummen, en keyboardspelen. Ik ken die letters nu nog. AAFFGGA. AFGAFGAEF.


    No growth of the heart is ever a waste

    OMG, wij hebben zó een probleem :O
    De camera"s willen de filmpjes niet op de computer zetten :O En op de andere camera, staan de filmpjes op een cassette, ipv op een memory stick --"


    So here's a heart to heart on the back of postcards sent from California

    Bijs ons betekend MO Mondelijke Overhoring ><'


    We'll still love each other, forever and always. <3

    Freakdog schreef:
    Bijs ons betekend MO Mondelijke Overhoring ><'

    dat is ook nogal iets anders :O


    So here's a heart to heart on the back of postcards sent from California

    Wij moesten de kinderen, datum en het verloop van het leven van Mozart kennen, en ook weten hoe een orgel werkt.


    If you had never come out of the blue, I would've stay

    Marshmellow schreef:
    Wij moesten de kinderen, datum en het verloop van het leven van Mozart kennen, en ook weten hoe een orgel werkt.

    Wa joo :O Hoe saai ! .. :S


    So here's a heart to heart on the back of postcards sent from California

    Geweldig!
    wij hebben geen eens MO op school ><


    Just a simple "I love you" (:

    Vet :9~


    Happiness hit her like a train on a track