Dus om te beginnen bij het begin :] zal ik het jullie allemaal uitleggen. Ik heb/had een beste vriendin L. Wij waren echt twee handen op 1 buik, beide zijn wij onze vader verloren, alleen zij was een jong peutertje, en ik een tiener. Maarja wij konden echt over alles praten, en dan plots ze komt naar mij klas met een andere vriendin van haar genaamd K, vorig schooljaar in Januari, en die vriendin begint te stoken tussen R, mij en L. Met het gevolg, in Juni. Is ze plots kwaad op mij. Gewoon omdat ik samen met haar dat weekend daarvoor bij mijn broer gegaan was, en ik wou niet meteen terug met haar naar 't stad gaan --' komaan ik mag toch nog bij mijn broer, die ik kei weinig zie, gaan, Toch? Dusja ik had dan wel tienduizend keer sorry gezegd tegen haar, via sms, msn, en persoonlijk. Dan zegt ze , ja laat mij gerust ik heb problemen, maar K weet er wel van. Ik had haar dan wel vier dagen gerust gelaten, tot ze mij stuurde dat ze mij nodig had. Ik heb meteen haar geholpen met haar problemen. En nu, ik ben blijven zitten, zij en K zijn mogen overgaan. Nu ben ik plots te min voor hun. Het is al de tweede keer in nog geen 4 maanden tijd dat ze mij laat vallen. Ik ben het beu. Heel mijn oude klas negeerd mij en vind mij plots te min. Ik weet niet wat ik moet doen? Heeft er iemand raad?
[ bericht aangepast op 20 sep 2009 - 17:37 ]