• Nou ik zit dus in het 2e jaar van Het MBO , ik moet 1 keer per week naar school op de maandag , voor de rest is het dus werken enzo..
    Nou komen mijn klasgenootjes en ik de school binnen begint al leuk , ik loop in mijn jas lang met print met spinnetjes enzo en kant , zie ik zo'n jongen hoor ik hem zeggen tegen alle andere jongens in dat groepje 'Kijk dat vind ik nou lekker, een vrouw met PIT' O.o
    Ja natuurlijk , moet ik weer hebben engert , dus wij lopen verder om naar het lokaal te gaan , worden we een half uur te laat opgehaald door die stomme ouwe leraar , die voor de rest van de dag gewoon zit te niksen , worden we naar een klas gebracht , met de 1ste jaars O.o tewlijl wij dus 2e jaars zijn , dombo's zo, n ongeorganiseerde onzin , zitten we bij zulke ( Huppels K*tten in de klas) nou meteen mijn klasgenootje ruzzie hoe is het mogenlijk , nou worden we weer gedumpt in een andere klas , waar we laten weer werden opgehaald om weer gedumpt te worden in hetzelfde lokaal met die huppels van het 1ste jaar mochten we na een uur weg naar huis O.o
    Leuk zo'n eerste dag , nou die week daarna nog leuker gebeurde hetzelfde , alleen deze keer , geen internet op school O.o weer mochten we doen wat we zelf wilde dus , wij opzoek naar internet , nergens te vinden , dus we mochten weer naar huis , echt ik leerde vorig jaar ookal niks en dit jaar word zeker niet anders , hoe haal ik nou mijn diploma , ik stop gewoon met school als ik niks meer kan en mag leren hoor , rot school


    Lust tastes like tequila and love tastes like whiskey

    Wat een *************** school is dat dan,een school hoord je alsnog dingen te leren. ookal werk jij,Maarja ik zou naar het hoofd van de school gaan en zeggen wat je er van vind.

    TomIsCutex3 schreef:
    Wat een *************** school is dat dan,een school hoord je alsnog dingen te leren. ookal werk jij,Maarja ik zou naar het hoofd van de school gaan en zeggen wat je er van vind.

    Jah is wel een goeie maar dat heb ik gedaan die is irritant en dom , hij doet er helemaal niks aan , ik kan er niet tegen volgende keer flip ik gewoon O.o

    XoXO-K


    Lust tastes like tequila and love tastes like whiskey

    RememberXme schreef:
    (...)
    Jah is wel een goeie maar dat heb ik gedaan die is irritant en dom , hij doet er helemaal niks aan , ik kan er niet tegen volgende keer flip ik gewoon O.o

    XoXO-K


    Hmmmm......

    Ik weet het hier is mijn plan:

    Ga naar dat PinaPasta mens toe,bind hem vast aan zijn stoel,neem hem mee naar een vulkaan.Zeg dat hij er wat aan moet gaan doen, en als hij nee zegt dump hem in die vulkaan.ga dan trug naar school en neem het daar over,Na ene paar dagen kan je nl over nemen,en na een week ben je de baas van de wereld xD.

    Goed plan?

    TomIsCutex3 schreef:
    (...)

    Hmmmm......

    Ik weet het hier is mijn plan:

    Ga naar dat PinaPasta mens toe,bind hem vast aan zijn stoel,neem hem mee naar een vulkaan.Zeg dat hij er wat aan moet gaan doen, en als hij nee zegt dump hem in die vulkaan.ga dan trug naar school en neem het daar over,Na ene paar dagen kan je nl over nemen,en na een week ben je de baas van de wereld xD.

    Goed plan?


    Jaaaah cool , moet je me wel helpen xD


    Lust tastes like tequila and love tastes like whiskey

    JeeeeeeeJ!!!

    Zoek een nieuwe school!
    Vaak kan je wel met die opleiding ervaring die je al hebt gedaan de opleiding versnelt doen.
    Ik had vorig jaar ook zo'n MBO school waar je niks bij leerde en waar alles een ongeregeld slecht zooitje was, nu zit ik op een nieuwe wel weer eerste jaars maar dat neem ik maar voor lief want ik wil nu echt NIET meer weg!!! :3


    dream, dare, fly!

    ANNExROCKT schreef:
    Zoek een nieuwe school!
    Vaak kan je wel met die opleiding ervaring die je al hebt gedaan de opleiding versnelt doen.
    Ik had vorig jaar ook zo'n MBO school waar je niks bij leerde en waar alles een ongeregeld slecht zooitje was, nu zit ik op een nieuwe wel weer eerste jaars maar dat neem ik maar voor lief want ik wil nu echt NIET meer weg!!! :3


    Dankje voor de tip ;)

    (K)


    Lust tastes like tequila and love tastes like whiskey

    Klote man O_O

    ik leer juist veel op de mijne T.T
    jammergenoeg xD

    Wtf ik word para. Ik zweer dat ik hier een berichtje heb neergezet maar nu is het niet meer te vinden. What the hell is happening?


    No growth of the heart is ever a waste

    Zo, daar leer je veel van XD Klinkt echt als mijn Engelse lessen xD daar leer ik ook al zo veel van :P


    Life is hard and then we die

    Aurelia schreef:
    Wtf ik word para. Ik zweer dat ik hier een berichtje heb neergezet maar nu is het niet meer te vinden. What the hell is happening?


    Heb je hier een berichtje neergezet , ik heb ook m ook niet gezien O.o


    Lust tastes like tequila and love tastes like whiskey

    PUKKELxDING schreef:
    Zo, daar leer je veel van XD Klinkt echt als mijn Engelse lessen xD daar leer ik ook al zo veel van :P


    xD ja volgens mij is het bij meer scholen hetzelfde hoor :P


    Lust tastes like tequila and love tastes like whiskey

    Mbo's zijn kut, allemaal ongeorganiseerd.


    blame the bully.

    Willom schreef:
    Mbo's zijn kut, allemaal ongeorganiseerd.


    Niet allemaal (a)


    dream, dare, fly!