Nou komen mijn klasgenootjes en ik de school binnen begint al leuk , ik loop in mijn jas lang met print met spinnetjes enzo en kant , zie ik zo'n jongen hoor ik hem zeggen tegen alle andere jongens in dat groepje 'Kijk dat vind ik nou lekker, een vrouw met PIT'
Ja natuurlijk , moet ik weer hebben engert , dus wij lopen verder om naar het lokaal te gaan , worden we een half uur te laat opgehaald door die stomme ouwe leraar , die voor de rest van de dag gewoon zit te niksen , worden we naar een klas gebracht , met de 1ste jaars tewlijl wij dus 2e jaars zijn , dombo's zo, n ongeorganiseerde onzin , zitten we bij zulke ( Huppels K*tten in de klas) nou meteen mijn klasgenootje ruzzie hoe is het mogenlijk , nou worden we weer gedumpt in een andere klas , waar we laten weer werden opgehaald om weer gedumpt te worden in hetzelfde lokaal met die huppels van het 1ste jaar mochten we na een uur weg naar huis
Leuk zo'n eerste dag , nou die week daarna nog leuker gebeurde hetzelfde , alleen deze keer , geen internet op school weer mochten we doen wat we zelf wilde dus , wij opzoek naar internet , nergens te vinden , dus we mochten weer naar huis , echt ik leerde vorig jaar ookal niks en dit jaar word zeker niet anders , hoe haal ik nou mijn diploma , ik stop gewoon met school als ik niks meer kan en mag leren hoor , rot school
Lust tastes like tequila and love tastes like whiskey