• Ghaha

Hier in het dorp naast dat van ons is dus een jaarlijks driedaags festival bezig, namelijk Pukemarock. Dat woord staat voor: Puurs, Kermis, Markt en rock natuurlijk, maar dat terzijde :'D Het is like toch een kleine tien minuten rijden van hier tot bij dat festival en toch hoor ik nu de muziek. En ja ik zit binnen met de ramen & deuren gesloten :'D Vind 't best wel grappig.

Maar anyww; hebben jullie soms ook dat je festivals/concerten tot bij je thuis kan horen?

xoxo'

Jup, het dorpsfeest bij mij. Dat houden ze ongeveer in mijn achtertuin. Helaas komt er bijna nooit wat leuks ><.

I am an idiot, I move.

Wij kunnen Mysteryland altijd horen. B]

-

Volgens mij heb ik Laundry Day gehoord. (: Toch, als ik buiten stond.

007

Ur zijn [meestal in de zomer] feesten op ermerstrand. Als jan smit of nick en simon optreed en de wind staat goed, kan ik mee genieten. Like, daar word ik totaal niet blij van. :'$

[ bericht aangepast op 19 sep 2009 - 9:48 ]

http://ciinderella-.tumblr.com/

Ja. popweekend.
    als de wind onze kant op staat. xD

Nee. (:
    Ik heb ooit eens een Chirofuif denk ik gehoord, maar voor de rest niks. (:

Nee, ik woon in een lekker rustig dorp. Ofja, rustig, totdat ik de straat op ga (cat)

De grootste kermis van de benelux is bij mij om de hoek.. :3

Everything means nothing, if I ain't got you.

Uhu. In ons dorp is altijd een festival, maar niet dat iemand dat hier kent. :Y)

"I shut my eyes in order to see.'

Ik heb elk jaar minstends 2 festivals recht voor mijn huis 3 stappen en ik ben er x'D

dream, dare, fly!

Zwarte Cross is hier in mijn dorp ofcourse (:

Be careful what you wish for, 'cause you just might get it all.

Bij een vriendin van me kan je Geuzenpop horen als de wind goed staat.
    En als de wind bij mijn moeder goed staat kan je zelfs een trein horen die in het centrum rijd, en alle feest-dingen daarzo xD Weet niet of ik er zo blij mee moe zijn..

Aye, brother! 4 8 15 16 23 42

Heel toevallig staat de kermis van Pukemarock in mijn straat. :'D

Ik ga er straks heen met een paar vriendinnen en morgen ga ik naar Pukemarock zélf. ^^

Let the Night embrace you