• hell yeah.. ik MOET het weten x3
    want ik mag er heen gheghe x3 x3 door myn papatje x3 maar dus ,.. weet iemand dat mis. [waarsgynlyk niet maar goed x3] en weet iemand waar je er dan tickets voor sou kunne kryge ? x3

    xx


    We can only learn to love by loving.

    je zou naar de officiële site kunnen gaan van TH, mss staat het daar??

    IK ook wille gaan,, ik wil jouw papatje,, wisselen???


    *He's the one.

    IK WIL WETEN WANNEER ZE WEER IN NEDERLAND KOMEN (6)


    ok

    je zou naar de officiële site kunnen gaan van TH, mss staat het daar??

    IK ook wille gaan,, ik wil jouw papatje,, wisselen???


    gak meteen ff doen x3

    O.o NEEE x3 want hy is lief x3 because :
    ik ga vrijdag mit hem nr duitsland x3,hy my zakgeldverhoging doen x3[van 2.50 nr 5 euro gheghe] en ff denk x3 x3 ik dus nr oberhausen mag x3x3


    We can only learn to love by loving.

    NEEE xl staat er nie by alleen voor augustus xl en das allemaal USA


    We can only learn to love by loving.

    NEEE xl staat er nie by alleen voor augustus xl en das allemaal USA


    kaka Amerika.
    Damn maar 13july hebben ze gezegt dit s het laatste concert voor dit jaar Amerika natuurlijk niet mee gereknt, Mijn vriendin zegt dat ze in januari ongeveer terug naar België komen dus,!!!! ik weet niet mss in oktober-december kan natuurlijk ook pas in 2009 zijn,!! dat zou ik stom vinden-_-'

    wrm niet wisselen van papa. Ik krijg zakgeld a volonté ik vraag geld zij geven,!!


    *He's the one.

    (...)

    kaka Amerika.
    Damn maar 13july hebben ze gezegt dit s het laatste concert voor dit jaar Amerika natuurlijk niet mee gereknt, Mijn vriendin zegt dat ze in januari ongeveer terug naar België komen dus,!!!! ik weet niet mss in oktober-december kan natuurlijk ook pas in 2009 zijn,!! dat zou ik stom vinden-_-'

    wrm niet wisselen van papa. Ik krijg zakgeld a volonté ik vraag geld zij geven,!!


    x3 idd HAAT AAN AMERIKA ! x3

    ^^ ik ga hun killen egt serieus x3 naja dan komk anders mis. in januari nr belgenlandje :D :D lyk me ook wel stoer x3 tenzij dat oberhausen eerder is x3

    ^^ MET JE EENS OVER DIE TIJD x3 duurt my te lang dus stom x3

    ^^ myn papa is gewoon stoerder x3


    We can only learn to love by loving.

    (...)

    x3 idd HAAT AAN AMERIKA ! x3

    ^^ ik ga hun killen egt serieus x3 naja dan komk anders mis. in januari nr belgenlandje :D :D lyk me ook wel stoer x3 tenzij dat oberhausen eerder is x3

    ^^ MET JE EENS OVER DIE TIJD x3 duurt my te lang dus stom x3

    ^^ myn papa is gewoon stoerder x3


    hha IK ga Amerika opblazen met men vriendinnen samen met Ncole sletzinger xD


    Belgenland is ook stoer,,en daar heb je een voordeel de zaal si kkleiner als andere zalen dus je staat extra dicht,!!! mijn pa is stoerder,, is naar rock Werchter geweest 4dagen en 5dagen naar Dour,!!! en naar werchter Boutique en hij kon backstage en toen Th optrede stond hij vlak naast het podium ..<33


    *He's the one.

    (...)

    hha IK ga Amerika opblazen met men vriendinnen samen met Ncole sletzinger xD


    Belgenland is ook stoer,,en daar heb je een voordeel de zaal si kkleiner als andere zalen dus je staat extra dicht,!!! mijn pa is stoerder,, is naar rock Werchter geweest 4dagen en 5dagen naar Dour,!!! en naar werchter Boutique en hij kon backstage en toen Th optrede stond hij vlak naast het podium ..<33


    O.o AMGK MEE HELPEN x3

    ^^ NICE I LIKE BELGENLAND x3 x3

    ^^ O.o jouw pa is stoer x3


    We can only learn to love by loving.

    (...)

    O.o AMGK MEE HELPEN x3

    ^^ NICE I LIKE BELGENLAND x3 x3

    ^^ O.o jouw pa is stoer x3


    haha trlijk mag ej meehelpen we hebben niets liever,!!!

    I know belgenland is coel,!!! en mijn pa is stoer.<333


    *He's the one.

    (...)

    haha trlijk mag ej meehelpen we hebben niets liever,!!!

    I know belgenland is coel,!!! en mijn pa is stoer.<333


    JEEHHH x3
    - pak dynamiet x3
    - Kernbommetjes x3 x3

    ^^ GheGhe x3


    We can only learn to love by loving.

    (...)

    JEEHHH x3
    - pak dynamiet x3
    - Kernbommetjes x3 x3

    ^^ GheGhe x3


    bubai Amerika,, meer TH voor ons,!!! xD


    *He's the one.

    (...)

    bubai Amerika,, meer TH voor ons,!!! xD


    HELL YEAH x3

    een wereld zonder amerika is veel beter x3 :
    MINDER SLETTEN DIE BEROEMD ZIJN OM NIX! x3 , Geen Bush x3 dus minder oorlogen x3 WORLD PEACE gheghe, Uwhh VEEL MEER TH VOOR ONS! x3 x3


    We can only learn to love by loving.

    (...)

    HELL YEAH x3

    een wereld zonder amerika is veel beter x3 :
    MINDER SLETTEN DIE BEROEMD ZIJN OM NIX! x3 , Geen Bush x3 dus minder oorlogen x3 WORLD PEACE gheghe, Uwhh VEEL MEER TH VOOR ONS! x3 x3


    jups en vooral dat laatste is het belangrijkste,!!!!.<333


    *He's the one.

    (...)

    jups en vooral dat laatste is het belangrijkste,!!!!.<333


    Precies x3

    en dan nog 1 ding : VEEL MINDER WIJVEN DIE TH-BOYS WIL HEBBE ALS VRIENDJE x3 x3


    We can only learn to love by loving.

    (...)

    Precies x3

    en dan nog 1 ding : VEEL MINDER WIJVEN DIE TH-BOYS WIL HEBBE ALS VRIENDJE x3 x3


    idd das en feit maar ja ze maakte zowiso al geen akns als ik hen ontmoet xD


    *He's the one.