• Ik had msn 7.5 en dat vond ik goed zo en dat wou ik niet veranderen. Nu heb ik toch 9.0 gedownload alleen maar omdat ik anders niet meer op msn kon. =/
    Maar kunnen jullie mij deftig uitleggen hoe ik terug 7.5 kan downloaden want ik snap er geen ene kloot van! --'
    En dan word ik kwaad!

Dus please, kan iemand mij helpen want ik vind 9.0 zo'n brolkutgedoeding! Dat trekt op geen reet!

You don't run, not when you're with us. You stand your ground and fight.

is dat zo dat je schermafbeelding langs de linkerkant staat ?
    ik heb die ook net geinstalleerd , ik haat het ook >< zo onduidelijk en niet eens mooi ><

Read this upside down: 370HSSV 0773H

Karentje toch..
    ^^
    de 9 is toch ni moeilijk :o ik snapte er ook niks van ma da leerde toch.. dus laat de 9 gwn staan en voila ^^
    Of vraag aan u broer e :p

Stop wishing, Start doing..

Ik moest dat ook downloaden, maar ik kan me nu toch niet meer inloggen omdat er iets mis is met msn op mijn pc of zo... Had ik gisteren ook al met 7.5...
    Ik word chagrijnig van geen msn hebben, ik kan gewoon niet zonder, want ik kan ook niet mijn mail checken, waardoor ik dus een bsm opdracht niet kan maken...

I may not always be perfect, but I'll always try.

JustLikeYou schreef:
    Karentje toch..
    ^^
    de 9 is toch ni moeilijk :o ik snapte er ook niks van ma da leerde toch.. dus laat de 9 gwn staan en voila ^^
    Of vraag aan u broer e :p

Nee, deze msn suckt vreselijk hard! Ik wil terug 7.5 anders ga ik wenen... Nee dat nu ook weer niet, en mijn broer helpt mij toch ni en is toch weer weg! ><

IK WIL 7.5! ><'

Typ messenger 7.5 in op google ofzo? Dan vind je vast wel een downloadlink (:

You're a star in heaven.

Bliss schreef:
    (...)
    Nee, deze msn suckt vreselijk hard! Ik wil terug 7.5 anders ga ik wenen... Nee dat nu ook weer niet, en mijn broer helpt mij toch ni en is toch weer weg! ><

IK WIL 7.5! ><'

Ma Karen zo erg is die toch ni...
    Gwn wa ingewikkelder ma ja , da leerde toch..

Stop wishing, Start doing..

Wat Daze zegt. (:

" I'm not your boyfriend, baby. "

Daze schreef:
    Typ messenger 7.5 in op google ofzo? Dan vind je vast wel een downloadlink (:

Nee, da heb ik al gedaan en dan komt er een of ander kutkader waar ik ook niks van snap!

En btw; ik vroeg ni hoe ge download link moest zoeke, ik vroeg om het uit te leggen!

Bliss schreef:
    En btw; ik vroeg ni hoe ge download link moest zoeke, ik vroeg om het uit te leggen!

Wat Daze zei was om te proberen om je uit te leggen hoe je terug naar 7.5 kunt gaan. ;-) Maar anyway, ik kan je niet verder helpen, ik heb een iMac, dat is een andere msn. Hoop dat iemand anders je wel verder kan helpen.

" I'm not your boyfriend, baby. "

klik
    Download MSN 7.5 - Nederlandse versie

en dan moet je normaal gezien alleen de instructies volgen, meestal moet je gewoon op volgende enzo klikken...

You're a star in heaven.