• Ik had vandaag met mijn school een sportdag in Heath City in Turnhout. -Dat is een fitness ding. : D-

    We begonnen met spinnen. We hadden zo'n mooie instructeur. God, hij had zo'n lekkere poep en hij leek wel de oudere versie van Taylor Lautner. :9~

    Daarna gewoon op de loopband en gewichtheffen enzo. En we eindigde met dat zoemba gedoe. Dat itereseerde me geen bal meer na de 5 minuten. So saai. : D

    Maar die instructeur. Njamieee. :9~ ik heb hem toen later nog zien dansen. Haha, met zijn strak kontje. : D

    Normaal haat ik sportdagen maar dit was echt leuk. Ookal ben ik nu helemaal dood. Fitness is leuk. : D

    So my question, Wat hebben jullie gedaan of wat gaan jullie doen voor jullie sportdag doen? Of hebben jullie er gewoon geen? (krul)

    Oja, vergeten. Ik was zo op een toestel bezig en inees zat daar een spin op. Ik begon kei hard te gillen en liet dat toestel kei rap los. Die gewichten vielen superhard op elkaar. Ze dachten dat het kapot was. ><'

    [ bericht aangepast op 15 sep 2009 - 19:07 ]


    We'll never be as young as we are tonight

    ik heb dan gewoon een vast, saai programma =='

    [ bericht aangepast op 15 sep 2009 - 19:02 ]

    Ik heb die pas aan het einde van het jaar. x)


    Let the Night embrace you

    Schat, de meeste sportinstructeurs met enorme spierballen zijn een beetje gay he XD en nee, voorlopig nog geen sportdag ^^


    Life is hard and then we die

    Wij hebben dat pas op het einde van het jaar. Maar vorig jaar heb ik ongeveer hetzelfde als je gedaan. Alleen kregen wij dat toen van een gay. Best leuk. :')
    En ik ben dood omdat ik een zeer zwaar weekend had en volgende week een nog zwaarder. 0o

    wij hebben dat niet, maar moeten ons kapot lopen met gym. o.o
    en ik moest een klein beetje lachen toen ik 'lekkere poep' las :X


    De wereld is weer plat ja. Op je bolle bips na.

    spinnen is vermoeiend! Ö
    ik haat da., da om dood te vallen


    Keep calm and love Zayn Malik =)

    BananaBunny schreef:
    spinnen is vermoeiend! Ö
    ik haat da., da om dood te vallen


    Ik vond da zooo leuk. Echt waar. Ik wil da meer gaan doen. =D


    We'll never be as young as we are tonight

    Ik heb mijn sportdag begin oktober en ik weet absoluut niet wat we gaan doen.


    Zelfs de kleinste ster schittert in het donker

    2 oktober :|
    En ik weet nog niet wat, ik heb mogen kiezen tussen 4 dingen nu hopen dat ik mijn keuze krijg. Het zijn namelijk allemaal erge dingen i.v.m mountainbiken en vlotten bouwen enzo en ik heb de minst erge gekozen...


    You're a star in heaven.

    Wij hebben heel de voormiddag gemountainbiked en heel de namiddag geroeid. Jeeej. ><

    [ bericht aangepast op 15 sep 2009 - 19:18 ]

    Ik heb 1 oktober sportdag, en ik heb me opgegeven voor meidenvoetbal :Y)


    I may not always be perfect, but I'll always try.

    Turnhout.. daar ben ik geweest. Heel offtopic -.-


    No growth of the heart is ever a waste

    mmm,gespierde trainers ^^
    mijn turnleraar van vorig jaar -was een vervanger- zag er ook erg yummie uit,opeens was Lo leuk :D
    Maar euh,voor sportdag gingen we in het 3e naar Rijmenam,daar was een parcours met allemaal dingen boven water en dingen boven de grond,was wel leuk (:
    in het 4e en 5e -dit jaar- doe ik niet mee,omdat ik niet mag sporten omwille van problemen met mijn beide knieën :Y)


    everybody needs a song.

    Vandaag hadden wij ook sportdag, ahja ik niet -loopt met krukken-.
    Maar hun gingen naar de Corsendonk in Oud-Turnhout. x]


    I'm just a musical prostitute, my dear. - Freddie Mercury

    ik heb lekker geen gym dus heb ik dat niet (A)