• Vandaag gaan we het hebben over Walterus Cornelis Johannes Alexander Klijn of gewoon Alex Klijn, mijn leerkracht Zedenleer.
    Die gast is maft.
    Het woord dat hij het meest gebruikt - buiten maft - is 'waarom'
    Als hij je bv een vraag stelt: 'Wat vond je van de les?'
    En je antwoord: 'Ik vond de les leuk.'
    Dan vraagt hij meteen. 'Waarom? Wat was er leuk aan de les?'
    En dan begin je te mompelen.
    'Euhm, ja het is geestig. Je werkt samen.'
    'Dus de les is leuk omdat het geestig is en omdat je samen werkte?'
    En zo gaat het maar door. Vandaag vroeg hij.
    'Wie ontmoedig ik met mijn vragen?'
    Staken een paar kindjes hun handjes omhoog, pikt hij er eentje uit, zegt die meid dat hij altijd maar doorvraagt en dat dat ontmoedigd. Vraagt Alex: 'Wat betekend ontmoedigd voor jou?'
    En die gast stopt gawoon niet :D Het is best irritant, maar toch grappig. En ik vind zijn humor fantastisch, al vinden veel van niet. :')
    Ik moest trouwens zijn geld in de automaat steken zodat hij een Fristi kon kopen 8D
    - Einde -

    Wat een naam xD
    Mij lijkt het wel grappig, zo'n leraar :3


    If I die young, send me away with the words of a lovesong.

    Hopeless schreef:
    Wat een naam xD
    Mij lijkt het wel grappig, zo'n leraar :3

    Het is echt grappig. Hij vond me origineel vandaaag omdat ik -De meest oogrollende vragen- uitvond ;D Alleja, dat onderwerp hé (nerd)
    En hij heet dan wel zo, maar overal staat er gawoon Alex Klijn, iets dat hij die naam gekozen had uit al zijn namen toen hij naar zichzelf zocht -ofzoiets-

    Dat lijkt mij op een gegeven moment echt schijtirritant worden. Dan heb je gewoon de neiging om te zeggen: nou, daarom. Ghehe.


    No growth of the heart is ever a waste

    haha :')
    in het begin lijkt het me nog leuk,maar na een tijdje zou ik het beu worden hoor,al die waarom-vragen.

    x


    everybody needs a song.