• Nou het zit zo, voor de vakantie vond ik J al heel leuk en we waren toen ook 'bezig' met elkaar. Toen zei hij uiteindelijk dat hij me toch niet zo leuk vond en was het voor mij dus over. In de vakantie zag ik hem niet en vergat ik hem eigenlijk. Maar 2 weken voordat ik weer naar school moest begon ik hem weer leuk te vinden, toen kwamenwemaandag weer op school en toen wist ik het zeker, ik ben weer verliefd op hem. Maar in de klas betrap ik hem vaak op het kijken naar mij en C. C is een goede vriendin, we zitten bijna altijd naast elkaar. Maar ik denk dus dat J niet naar mij kijkt maar naar C! Terwijl C al een vriend geeft. Ook praat J tegen C op man maar niet tegen mij. Maar als we op school zijn doet hij kei aardig tegen mij en stoeit hij steeds met C. Maar wat moet ik nu doen? Morgen is een feest en ik zat eraan te denken om wat te drinken zodat ik losser kom, dan durf ik J op z'n bek te pakken (zoals ze dat noemen hier)! Maar is dat slim en hebben jullie tips om wat beter in contact met hem te komen?

    Hilf mir bitte! O.o


    -

    Sorry boor de typfouten, ik zit nu via mijn iPod Touch. En het is klote om z'n lang verhaal te typen! XD


    -

    Jaloers, ik wil ook internetten met mn ipod.
    Maar goed, ik denk niet dat hem op z'n bek pakken een goed idee is aangezien hij haar leuk vindt. Ik denk eigenlijk dat er weinig aan valt te doen, you have to get over it, grof gezegd :']


    No growth of the heart is ever a waste

    Gewoon doen wat je gevoel zegt.


    "Let them eat cake!"