• Een 'vriendin' laten we haar Amy noemen en nog een vriendin, laten we die Jody noemen. Die Amy had zogezegt 6 andere vrienden. Maar nou zijn ik en Jody erachter gekomen dat al die vrienden dezelfde wachtwoord hadden als Amy op msn en hyves. En steeds als we met hun afspreken, kunnen ze niet op ht laatste moment of komen ze gewoon niet. Ook heeft Jody bij de politie een keer gevraagt iemand op te zoeken, nou bleek dat hij niet bestond. Ook spreken ze hetzelfde. Maar via die 'vrienden' heeft Amy Jody bedreigt en mij uitgescholden omdat ik eigenlijk 1 punt te weinig had en dus naar VMBO moest gaan (Ik ga toch naar Havo) Ook praten ze nooit tegelijkertijd... Nou weten we niet wat we moeten doen want we zijn ZOOOOOOOOOOOOOO KWAAD op Amy. We wouden eigenlijk naar die ouders gaan en vragen of hun die 'vrienden' kennen van hun dochter Amy.

    Maar.. EEHEHEHHE
    HELP ONS
    We willen haar ZOOOO HARD terugpakken, dat ze HELEMAAL alleen is. Dat iedereen haar negeert en weet ik veel. Ze heeft Jody bedreigt via iemand die ze zelf bedacht heeft.. ik bedoel.. HEHEHEE DAT IS TOCH NIET NORMAAAAAAAL.


    I live for the applause, you will die for it.

    je moet je niet verlagen op haar niveau. Ik zou der gwn negeren, en miss als ze egt haar excuses aanbiedt sowieso vergeven tog ;)

    maar wraaknemenn is zo slecht.

    KOWEED schreef:
    je moet je niet verlagen op haar niveau. Ik zou der gwn negeren, en miss als ze egt haar excuses aanbiedt sowieso vergeven tog ;)

    maar wraaknemenn is zo slecht.
    Ik vind dit anders. Ze heeft via zelfbedachten vrienden Jody bedreigt en mij dom genoemd en uitgescholden en ook bedreigt.


    I live for the applause, you will die for it.

    Ik ken alleen maar de knal methode, maar die zal nu niet werken dan. :P


    Nobody exists on purpose. Nobody belongs anywhere. We're all going to die. Come watch TV.

    Slotje op aanvraag