• Heey x3

    Ja, Ik heb ineens heel erg dun haar, terwijl ik vroeger altijd dik haar had. Nu ik dun haar heb, is het touperen en het omhoog krijgen van mijn haar veel moeilijker O.o Weet iemand misschien hoe je je haar wat dikker kan krijgen? En nee, geen extensions, die mag ik tog niet kopen ):

    Iemand enige idee? <3

    x


    Sometimes it's best not to care.

    nope, geen ide..

    ik had vroeger dun haar en nu is het al dikker geworden. En het word als maar dikker en dikker..x'D

    Whipple schreef:
    nope, geen ide..

    ik had vroeger dun haar en nu is het al dikker geworden. En het word als maar dikker en dikker..x'D


    Waa! Dan ben ik jaloes op jouw haar, want ik wil echt weer dikker haar, dan wil het weer wat beter zitten als ik het toupeer (:


    Sometimes it's best not to care.

    Ehm, ruil met mij van haar? (:


    Everything means nothing, if I ain't got you.

    Screwed schreef:
    Ehm, ruil met mij van haar? (:

    Haha x) Als je dik haar hebt, ja graag! [á]


    Sometimes it's best not to care.

    wassen met shampoo voor volume, volume mousse erin doen... heb je slag in je haar? dan kan je namelijk ook krullenmousse erin doen, dan lijkt het al gelijk veel dikker ^^


    Ik lach de wereld uit, en dans mijn twijfels weg

    Miauw schreef:
    wassen met shampoo voor volume, volume mousse erin doen... heb je slag in je haar? dan kan je namelijk ook krullenmousse erin doen, dan lijkt het al gelijk veel dikker ^^


    Thanks! (:


    Sometimes it's best not to care.

    Waarschijnlijk is je haar zo dun geworden door het touperen, want dat is ongelooflijk slecht voor je haar.

    Als je je haar weer wat dikker wilt hebben, écht dikker, dus niet dat het alleen een illusie is, dan zit er maar één ding op: zokort mogelijk knippen en jarenlang goed verzorgen. Dat is vaak de enige manier.

    Ik heb het zelf ook gedaan toen ik nog een klein meisje was en nu heb ik gewoon normaal haar. Vroeger was het té dun.


    Bored.

    DarkPassion schreef:
    Waarschijnlijk is je haar zo dun geworden door het touperen, want dat is ongelooflijk slecht voor je haar.

    Als je je haar weer wat dikker wilt hebben, écht dikker, dus niet dat het alleen een illusie is, dan zit er maar één ding op: zokort mogelijk knippen en jarenlang goed verzorgen. Dat is vaak de enige manier.

    Ik heb het zelf ook gedaan toen ik nog een klein meisje was en nu heb ik gewoon normaal haar. Vroeger was het té dun.


    Maar omg! O.o Ik wil mijn haar er echt niet af knippen hoor x'D En al helemaal niet kort Ö Weetje, ik laat het dan nog wel liever zo dun x) Ik gebruik dan wel gewoon wat volume mouse en shampoo [á] Maar tog bedankt <3


    Sometimes it's best not to care.

    Ik zou het niet weten, ik heb zelf heel erg dik haar ><


    You're a star in heaven.

    Volume shampoo. :] En tsjaa, een poosje niet meer stijlen. (Als je dat doet.)


    You move me ......... Kurt