• Jaman, bijna iedereen heeft een hekel aan mijn mentrix. Ik doe weer eens anders en ik vind haar echt aardig. Maar dat heb ik bij wel meer leraren of is het juist andersom. Aan sommige leraren heeft gewoon iedereen een hekel, want die sporen niet helemaal.
    Nouja, wie heeft hier een aardige mentor?


    Je bent zowel de weg als degene die hem bewandelt.

    Weet ik morgen pas :Y)


    Never run out of reasons to smile...

    Je ne sais pas!
    Ik heb morgen pas school. ^^


    Let the Night embrace you

    Wij hadden vorig jaar een hele enge en stomme. En ik weet het morgen pas, nuja, ik ken haar naam, maar weet niet wie het is :') x


    Some people make the world special just by being in it

    Ik, de beste van de hele school :Y)


    If you don't stand for something, you'll fall for anything.

    ik niet
    ze is raar


    We can only learn to love by loving.

    Alysse schreef:
    Wij hadden vorig jaar een hele enge en stomme. En ik weet het morgen pas, nuja, ik ken haar naam, maar weet niet wie het is :') x

    Ik heb de vorige 2 jaar echt de slechtste mentor OOIT. Sirieus, hij zei tegen mijn moeder dat nederlands de tweede vreemde taal was (lang verhaal). Kom op.. en hij had nooit zin om iemand te helpen met problemen. Mijn eerste 2 schooljaren zijn verpest.


    Je bent zowel de weg als degene die hem bewandelt.

    FreePeace schreef:
    (...)
    Ik heb de vorige 2 jaar echt de slechtste mentor OOIT. Sirieus, hij zei tegen mijn moeder dat nederlands de tweede vreemde taal was (lang verhaal). Kom op.. en hij had nooit zin om iemand te helpen met problemen. Mijn eerste 2 schooljaren zijn verpest.

    Was dan gaan reclameren bij de directuer ofzo. In het tweede jaar hadden wij één die best goed was, maar de jaren daarvoor was ze blijkbaar vreselijk omdat ze een hekel had op jongens en nooit naar hen omkeek enzo, altijd vernederde. Ghaha.


    Some people make the world special just by being in it

    I dunno, ik heb pas volgende week dinsdag school. :Y)


    Everything means nothing, if I ain't got you.

    Alysse schreef:
    (...)
    Was dan gaan reclameren bij de directuer ofzo. In het tweede jaar hadden wij één die best goed was, maar de jaren daarvoor was ze blijkbaar vreselijk omdat ze een hekel had op jongens en nooit naar hen omkeek enzo, altijd vernederde. Ghaha.

    Zijn we ook gegaan, maar die deed er niet veel aan.


    Je bent zowel de weg als degene die hem bewandelt.