• Ruw word ik op het hete zand geduwd. Een groepje mensen dringt zich om me heen, maar niet om me te helpen. “Pak aan!” schreeuwt iemand. Ik voel iets nats op mijn huid, het is zonnebrandcrème. Ik hou mijn armen beschermend voor mijn ogen, terwijl ik door iedereen word ondergespoten. “Word blank, vieze neger!” Gilt een meisje hoog. Ondertussen zit ik onder een vieze, dikke laag van witte zonnebrandcrème. Af en toen word ik geraakt door een lege fles, of schopt iemand zand over me heen en is niet bang om me met de voet nog even te raken. Mijn bikinitopje scheurt los en gelukkig gaan ze even later weg, mij snikkend achterlatend. Leuk, zo’n uitje met je klas.

    ... komt net in een nieuwe stad wonen, aan de andere kant van het land. Ze laat haar vele vriendinnen achter om daar samen met haar moeder een nieuw leven op te bouwen, voor haar moeders nieuwe werk. ... is bang dat ze veroordeeld word door haar stijl, die is namelijk behoorlijk anders dan normaal. Maar daar word ze niet op beoordeeld, maar op haar huidskleur.

    Doen/niet doen?
    Orgineel?
    Titel?
    Naam hoofdpersoon?


    Your make-up is terrible

    Doen/niet doen? Doen
    Orgineel? Origineel
    Titel? -titelloos-
    Naam hoofdpersoon? Manoer zo heet onze poetsvrouw en zij is ook een zwarte :/ of Tina

    Doen
    Orgineel
    Discriminatie?(heb geen iedee)
    Saïda/Saida


    ♥ I wish I didn`t feel for you anymore♥

    Doen,
    heel orgineel,
    Is doesn't matter if your black of white, does it?
    -nee die slaat nergens op, maar die liedje van MJ kwam in me op.-
    Fayola ?(dat is Afrikaans en betekend Geluk.)

    Doe :P
    Orgineel? Vast wel da maak je er wel van =D
    Titel? Geen idee xD Miss topic titel?
    Naam hoofdpersoon....Gemana :Y)
    Maar niet aan beginnen voor je verder bent gegaan met Sons of Ipswich


    Things will go as they will; and there is no need to hurry to meet them.

    Doen/niet doen?
    Orgineel? Orgineel zeker. Ik zeg moedig er ook bij, er zijn niet veel mensen die hierover durven of uberhaupt kunnen schrijven.
    Titel? The new girl in town..
    Naam hoofdpersoon? Latoya


    Life is hard and then we die

    Doen/niet doen? Doen
    Orgineel? Mmh, normaal (:
    Titel? Give me a chance! - Black or white? Who cares? (sorry ben in een slechte titel verzinnen fase)
    Naam hoofdpersoon? Kaela-Noa-Aïssa-Asis(betekent zon)-Halima(betekent aardig)


    - hoi ;D