• Eén van onze buren is blijbaar een BBQ aan het houden, want je ruikt het tot hier. De achterdeur staat open bij ons en nu ruik ik dat dus de hele tijd. Normaal stoor ik me er niet aan, maar nu ruikt het eerder naar verbrand... (':


    You are the poetry Shakespeare was missing.

    Bááh.
    Verbrand eten stinkt zo -kotsmannetje-

    Haha, mijn popcorn was vanmiddag verbrand :X
    En ik ga morgen naar een BBQ-feest ;]


    I rather make mistakes than do nothing. I rather mess up than miss out completely.

    Wij gaan volgende week BBQ-en.

    En stiekem doe ik dat niet graag, omdat wij dan zoveel op moéten van mijn vader, anders word 'ie kwaad en dan zit je daar met al dat spek. ;x °-°


    You'll never dream alone. <3

    Schreeuw in de tuin dat ze moeten stoppen met BBQen want je hebt er last van (nerd)


    Alcohol is for people who can afford to lose some braincells

    Fictional schreef:
    Schreeuw in de tuin dat ze moeten stoppen met BBQen want je hebt er last van (nerd)


    Gaat niet helpen denk ik, zijn bijna allemaal oude mensen hier in de buurt. En kleuters die waarschijnlijk gaan krijsen en huilen als ik dat doe....
    + de honden gaan blaffen ...


    You are the poetry Shakespeare was missing.

    Dan ga je er vlak naast barbequen en dan gooi je droge bladeren op de barbeque en waaieren maar.


    "I shut my eyes in order to see.'

    Dan verwijs je hem door naar Wim Rubbens van Merksem, de beste kok in heel Europa. Hij heeft daar wat middeltjes tegen.

    wha dan zijn je buren slecht in BBQ xD ik heb het deze vakantie ook al veel gerokn..& kun je gelovn dt ik zelf nog geen heb gehad?:X best wel erg vind ik(baby)
    Xx


    Laat me nu toch niet alleen, radeloos en verloren.....

    tomfreakske schreef:
    wha dan zijn je buren slecht in BBQ xD ik heb het deze vakantie ook al veel gerokn..& kun je gelovn dt ik zelf nog geen heb gehad?:X best wel erg vind ik(baby)
    Xx


    Ik ook niet, de onze zit helemaal onder het stof en m'n moeder kookt niet graag en m'n vader kan het niet meer. (vraag daar niet verder over)


    You are the poetry Shakespeare was missing.