• Ik krijg de laatste tijd weinig mails van Quizlet. Normaal krijg ik er (ongeveer) minstens 5/dag, en nu amper 2... En mijn stories worden ook minder gemaakt, terwijl er bij sommige toch redelijk wat abbo's tussenzitten...
    Werken de mails van Q. nog wel goed?
    Geen idee of dit topic juist geplaatst is.


    You are the poetry Shakespeare was missing.

    Bij mij wel.


    I recycle my thoughts.

    Ja, bij mij wel?
    Heb je via hotmail of gmail?

    Bij mij werken ze nog goed ja.

    Bij gmail wel ja.


    -

    Bij mij wel hoor. :'D

    bij mij ook gewoon x']


    i need you like a heart needs a beat.

    Bij mij werkt hij nog steeds niet - terwijl de mail van mijn zus 't wel doet.

    xDREIST schreef:
    Ja, bij mij wel?
    Heb je via hotmail of gmail?


    hotmail.


    You are the poetry Shakespeare was missing.

    Stereotype schreef:
    (...)

    hotmail.

    Bij hotmail hebben ze vaker problemen (-gehad)
    Daarom heb ik gmail, net als sommige anderen, en daar heb ik nog nooit problemen mee gehad =D

    Uhm, kijk zelf of je nog reacties krijgt op je stories. Kijk naar de tijd en dan of je daarvan een mail gehad hebt.

    Als dat vaker niet zo is, is er idd iets mis, en moet je even contact op nemen met een moderator :)

    Nee hoor, mijn mailbox staat vòl van Q-mails. [=


    You'll never dream alone. <3

    bij mij werkt het goed..

    Krullie schreef:
    Uhm, kijk zelf of je nog reacties krijgt op je stories. Kijk naar de tijd en dan of je daarvan een mail gehad hebt.

    Als dat vaker niet zo is, is er idd iets mis, en moet je even contact op nemen met een moderator :)


    Vandaag lijkt het weer normaal. Ik zal het in het oog houden en als er iets mis is een mod contacteren. (:


    You are the poetry Shakespeare was missing.

    ik krijg nooit mail via quizlet :)

    Je moet er ook rekening meehouden, dat veel mensen op vakantie zijn en deze week pas terug zijn gekomen :X Daar ligt het waarschijnlijk aan, ik heb namelijk precies hetzelfde en bij mij ligt het gewoon aan het feit dat veel users op vakantie zijn.


    If you don't stand for something, you'll fall for anything.