• Ik heb twee suggesties.

1. Dat je karakters kan in voeren bij je story.
    Bij een serie kon je gewoon de eerste quiz verschillende uitslagen doen met de karakters. wat nou als je via een scherm dat ook kan doen. Met foto enzo erbij
    2. Dat je een pov kan instellen
    Dat je zeg maar aan het begin van het hoofdstuk kan lezen om wie het gaat.
    Bv. Boven aan het hoofdstuk: Lisa's Pov Ofzo :X

Ik hoop dat ik het goed heb uitgelegd:X

x

[ bericht aangepast op 22 aug 2009 - 13:39 ]

Het leven is te kort om je bezig te houden met dingen die je ongelukkig maken.

i don't get it. :X

TIKTAKTIKTAK ** -- BOEM!

`1= Jaa _O_
    2 = Ik snap m niet helemaal :X

Als ze dan toch al de series hebben weggehaald kunnen ze dit er inderdaad net zo goed bij doen.
    Voor :Y)

Everything means nothing, if I ain't got you.

Oke tweede snap ik en ben voor daarbij, maar de eerste snap ik niet ;o

230210. <3

Ik snap het, maar dat tweede dat kan je er zelf ook gewoon bijschrijven, zo doe ik het tenminste.
    En die karakters is misschien een idee.

If I die young, send me away with the words of a lovesong.

1: Voor
    2: Schrijf het er zelf bij, zijn maar 3 lettertjes. x]

I'm just a musical prostitute, my dear. - Freddie Mercury

1; I don't get it.
    Edit; I get it now. En ik ben tegen. Dan staat het vol en lijkt het mij maar onordelijk. Als ik zo iets zie in verhalen, is het nadeel bij mij, dat ik meteen afhaak.

2; Nee. Ik verander tijdens een hoofdstuk regelmatig van 'point of view's' en dan heeft het geen zin om dat in te stellen tijdens een hoofdstuk. Zelf heb ik ook verhalen waar er helemaal geen point of view zijn. En dan lijkt me dat nog al onnodig. (;

[ bericht aangepast op 22 aug 2009 - 13:52 ]

You'll never dream alone. <3

Ik ben tegen. Dat kun je er zelf toch ook lekker bijzetten? En als je een boek schrijft, ga je het toch ook niet zo doen. --'

Hopeless schreef:
    Ik snap het, maar dat tweede dat kan je er zelf ook gewoon bijschrijven, zo doe ik het tenminste.
    En die karakters is misschien een idee.

Ik snap het eerste ook niet.

Breakfast schreef:
    2; Nee. Ik verander tijdens een hoofdstuk regelmatig van 'point of view's' en dan heeft het geen zin om dat in te stellen tijdens een hoofdstuk. Zelf heb ik ook verhalen waar er helemaal geen point of view zijn. En dan lijkt me dat nog al onnodig. (;

[ bericht aangepast op 22 aug 2009 - 14:14 ]

You are the poetry Shakespeare was missing.

SugarGuitar schreef:
    1: Voor
    2: Schrijf het er zelf bij, zijn maar 3 lettertjes. x]

agree to 2.
    je kan het er toch zelf makkelijk bij zetten aan het begin van het hoofdstuk.

i need you like a heart needs a beat.

Ik zal je suggestie in het officieele topic voor suggesties voor stories zetten. Slotje.