• Halloooooo mede-anime-en-manga-en-quizlet-lovers^^

Ik heb hier een quizlet-omroep^^
    Ik schrijf een story waarbij ik al vanaf het begin een wedstrijd heb, maar nog het goede moment moest uitkiezen....
    De wedstrijd heb ik ook al gestart...maar kreeg geen inzendingen....(huil)

Eerst denk ik moet ik hier wat neerproppen over mijn story....
    Het gaat over een meisje namens Shiroi (wit) en haar vriendinnen Akiko, Mitsu en Kaida. Zij belanden door 1 of andere gebeurtenis in een parallele wereld...een wereld met Akuma en Innocence....een avontuur vol emoties en problemen wacht op hun....

nou was het idee van mijn wedstrijd dat de mensen die het lezen de anime/manga/films/boeken die ik erin verwerkt heb eruit halen en dan als ik de wedstrijd lanceer naar mij sturen met uitleg in een pb....zoals eerder vermeld heb ik dus geen inzendingen gekregen...(huil)

Dus aan jullie de vraag....
    Wie wil er mee doen of gewoon mijn story lezen???
    Hou van al mijn mede-anime-en-manga-en-quizlet-lovers^^
    Chuu(K) Jullie LifeIsMusic

edit: wat ik vergeten was te vermelden...de winnaar mag een karakter verzinnen voor mijn story...meer info vind je in het ene laatste hoofdstuk van mijn story..

[ bericht aangepast op 20 aug 2009 - 22:13 ]

Don't fashion me into a maiden that needs saving from a dragon. I am the dragon, and I will eat you whole.

oh oh, quizlet doet raar of ik ben raar...

Don't fashion me into a maiden that needs saving from a dragon. I am the dragon, and I will eat you whole.

waarschuwing! Berichten posten zoals deze hierboven om je topic omhoog te schoppen is verboden!!

Agony schreef:
    waarschuwing! Berichten posten zoals deze hierboven om je topic omhoog te schoppen is verboden!!

ikke niet omhoog willen schoppen....ikke ben een sukkel die volgens mij inplaats van aanpassen, quoten heeft gedaan en het niet gemerkt heeft...

LifeIsMusic schreef:
    (...)

ikke niet omhoog willen schoppen....ikke ben een sukkel die volgens mij inplaats van aanpassen, quoten heeft gedaan en het niet gemerkt heeft...
    Als het quoten was dan zat er wel een kadertje omheen.

Maar ik snap het niet echt wat je bedoeld enzo.

I live for the applause, you will die for it.

Carnage schreef:
    (...) Als het quoten was dan zat er wel een kadertje omheen.

Maar ik snap het niet echt wat je bedoeld enzo.

Het was een vorige post waar ze haar beginbericht per ongeluk had gequote, maar die is ondertussen verwijderd.
    Maar daar gaat het dus ook niet om, maar wel over haar storie... (;

Agony schreef:
    (...)
    Het was een vorige post waar ze haar beginbericht per ongeluk had gequote, maar die is ondertussen verwijderd.
    Maar daar gaat het dus ook niet om, maar wel over haar storie... (;
    Ahw, okay foutje van mij :')

I live for the applause, you will die for it.