• Hebben julie soms ook dat je de domste dingen vergeet.. Bijv. Bij mij:

    - Ik leg mijn beugel naast me neer... ik denk: waar is mijn beugel?? *dat is tog mega dom!*
    - Soms denk ik zo diep na dan vergeet ik te ademen...

    Wat voor doms vergeten jullie altijd??


    all i need is love, all i get is homework

    - ademen, vergeet ik heel vaak >.<

    - Ik vergeet altijd, als ik opsta en ergens heenloop, waarom ik er ook alweer heen liep.

    - Ik vergeet altijd waar iets ligt, als ik het het volgende moment weg heb gelegd.

    - Ik zoek vaak mijn bril, terwijl ik hem dan gewoon op heb ='D

    - Ik vergeet soms namen, belangrijke namen >.< Ik was laatst een kwartier aan het bedenken hoe mijn beste vriend ook alweer heette >.<

    - Ik staar altijd in de koelkast, in de hoop te zien wat ik ook alweer wou.

    - Ik vergeet vaak mijn wekker te zetten..

    - Ik was laatst vergeten hoe half 12 en op een digitale klok uitzag :Y) Ik zag 12.30 en dacht dus dat het half 12 was :X

    En nu ga ik stoppen, voordat ik mezelf te erg voor schut zet >.<


    If you don't stand for something, you'll fall for anything.

    -Soms als ik op de zolder zit en naar de plee moet., loop ik naar mn slaapkamer in plaats van naar de badkamer >.<

    Euhm meer weet ik niet echt :X


    T O K I O H O T E L < 3

    Ik steek mijn sleutels in mijn broekzak, de 10 minuten daarna ben ik aan het paniekeren omdat ik mijn sleutels niet vind :x


    You're a star in heaven.

    Ja, ik dacht eens een keer dat mijn plakgum in rook was opgegaan, ik stondt half te janken toen ik hem na een kwartier terug vondt.

    haha ja zoals dat ik een pen vast heb en dan niet meer weet waar me pen is totdat iemand me erop wijst dat ik hem vast heb


    ik ben overal te zien, maar nergens verkrijgbaar!

    & ik ga om de 2seconde mijn mobiel en huissleutels zoeken, als ik de deur uit ga.

    [ bericht aangepast op 19 aug 2009 - 17:12 ]


    ik ben overal te zien, maar nergens verkrijgbaar!

    als ge zo me iemand praat en dan op ne duur wete dieje naam nimer of verwisselde namen en dan kende die al jare ds wel genant soms :)

    -vergeet soms te ademen
    -vergeet haar wekker te zetten(nu staat die voor naar school standaard aan)
    -vergeet te drinken

    en meer weet ik nu niet


    Real love story's never have happy endings, 'cause real love story's never end..

    - Als ik mn zonnebril op mijn hoofd heb vraag ik me altijd af waar mijn zonnebril is.
    - Als ik iets wil zeggen, en dan komt net het nieuws op de radio, ben ik het daarna vergeten.
    - Als ik naar de koelkast kom, en als ik daar aankom, vraag ik me altijd af wat ik wilde pakken.


    Destroy what destroys you.

    Ik ging op vakantie en wilde me camera meenemen. Dus ik had me laptop mee, kabel om foto's op me laptop te zetten, oplader van me camera enz. Wat vergeet ik? Juist, me camera x'D

    En als ik naar de keuken loop, dan vergeet ik heel vaak wat ik daar nou ook alweer ging doen

    [ bericht aangepast op 19 aug 2009 - 17:58 ]


    Ik lach de wereld uit, en dans mijn twijfels weg

    Ik liep een keer achter in de tuin en mijn moeder was daar aan het grasmaaien. Ze vroeg of ik de hond schoon water wilde geven. Dus ik loop naar huis om de hond schoon water te geven, maar eerdat ik thuis was, was ik de waterbak helemaal vergeten en wist het weer toen mijn moeder het me ff vertelde dat zij het al gedaan had. x'D


    De wereld is weer plat ja. Op je bolle bips na.

    Ademen kan je niet vergeten want dat doe je onbewust zonder er bij na te denken.
    Anyways.
    Me vriend kwam laatst na het douchen aanlopen met me bril. Die lag nog in de badkamer?


    The economy is suffering, let it DIE!

    - heb al meerdere malen gehad dat ik vanalles overhoop haal op zoek naar iets wat ik in mijn hand heb
    - als ik een kledingstuk helemaal nergens kan vinden, ligt het onder mijn bank. Altijd.
    - als ik iets ga halen en daarvoor naar boven loop ben ik 9 v.d. 10 keer vergeten wat ik ook alweer moest hebben en ga dan weer terug, om vervolgens naar de juiste plek te lopen.
    x')


    I clicked my heels and wished for you.

    Ik vergeet alles wat ze mij vragen.Dan vraagt men pa bijvoorbeeld 'Jeanie breng eens een fles water' , ben ik even bezig en wil ik naar boven gaan en dan zegt men vader 'Jeanie, mijn water?' en dan zeg ik 'Ow vergeten' en dan zucht hij en gaat hij zelf water halen ;p


    Wrinkled linen and half tinted sunnies.

    Ik vergeet vaak waar ik b.v. mijn bril of pen leg, dan denk ik een paar seconden later: Waar is mijn bril/pen nou?
    Of ik zoek overal naar iets en dan ligt het voor me neus:S
    Of iemand vraagt me iets te doen, b.v. de honden water geven. Dan doe ik ff wat en zegt diegene later: Bedankt voor de honden water te geven
    Of ik wil iets zeggen en dan moet ik wachten vanwege het nieuws of omdat diegene praat, en dan ben ik 't weer vergeten:S


    Donna ni tooku hanarete ite mo. Bokura wa itsu demo soba ni iru - No matter how far apart we are, we're always together