Ik heb dit idee al een tidje in me hooft zittne en heb beslote er gewoon een Story van te maken maar ben te lui om (weer) een hele klas te maken en ik wil wel zien hoe Creatief jullie zijn?
en ik ben ook lui omdat ik nog geen naam weet ^^ dus uhmm....weten jullie iets????
Okeej dit is het verhaal:
Maar de rit gaat wel heel anders,Ze worden naar een Kamp gebracht om aan een Spelshow mee te doen (een Survival Spel...) met als hoofdprijs een grote Bak-geld en het Eiland/Kamp waar ze op zitten.
Daar moeten ze trainingen doen,om de zovel tijd krijgen ze een Test...waar je punten mee kunt krijgen...en om de 3 tests kijken we wie de minste punten heeft en die wordt geëlimineert/die moet weg
De kinderen denken dat als iemand geëlimineert word dat die gewoon naar huis gestuurd word,maar is dat wel zo?
oh en elke leerling krijgt een nummer van 1 tot 30
dan kijk ik op alfabetische volgorde naar de 8ternamen en zo komen de nummer eruit (snap je het nog?)
achja bij het begin zou je mischien denken Tokyo 10+1 (Tokyo 11),Battle Royale of dat Suvival spel in het bos (hoe heet dat nou >.< ) daar is het ook een beetje op gebaseerd maar voor de rest is het meer koppie,koppie
oh ja en ik zal er een paar personages self verzinne,die er de eerste ronde al uitgaan ofzo (want anders is het ook nie leuk voor de mensen die meedoen en ze moeten er gelijk uit)
Wil jij ook meedoen,moet je dit even invullen~
veel plezier~
Naam:
Achternaam:
Leefdtijd (liefst Tussen 15-17):
Karakter:
Houd van:
Haat:
Sportief: Ja/Nee
Snel: Ja/Nee
Goede Conditie: Ja/Nee
Uiterlijk (liefs Anime in een legerpakkie,maar als dat niet lukt doe maar een gwoon anime-plaajte)
Liedje(als je wilt ):
tekstje:
Iets Xtra?:
[ bericht aangepast op 16 aug 2009 - 20:27 ]
Niet Zeuren,Maar Kleuren! :D