Wat zou jij doen als je je favo bandlid van TokioHotel zou zien lopen in de stad .
Zou je als een gek gaan gille en er op af renne als een kip zonder kop of zou je eerder gewoon flauwvallen ??
Laat het ff wete ...
-
17 juli 2008 - 21:1717 juli 2008 - 21:19
Wahah!
Jij denkt net als mij xP
Alleen beeld ik me danin dat ze met zo'n klein busje opeens bij ons huis stoppen en vragen hier te overnachten of datik ze opeens in onsdorpje zie lopen. Ik weet niet wat ik dan zou doen. Denk dat ik eerst heel erg stil ga zijn, nerveus, hyper maar ik ga niet gillen denk ik. Da's té erg als ze juist voor je deur staan xP17 juli 2008 - 21:19Mij afvragen wat die hier komt doe, hier is niets te doen En ook vragen of ik met hem op de foto mag(A)
It's all for you, my butterfly.
17 juli 2008 - 21:19ik zou vragen aan bill (die is het leukste vind ik dan, maar de rest is ook leuk^^) of hij me wil addopteren, als weet ik wat, huisdier
wie weet ^^i like cookies :Y)
17 juli 2008 - 21:22Samen met Christa Heilig gaan zingen, waarschijnlijk kijken ze om
Sweet dreams will come true.
17 juli 2008 - 21:23ik niet hyper gaan gille fzo ik zou ook eerder stil zijn en in men eige denke , het zijn ook maar mense
17 juli 2008 - 21:27Samen met Christa Heilig gaan zingen, waarschijnlijk kijken ze om
Eerst gewoon gaan zingen idd, dan al mijn moed bij elkaar zoeken om op ze af te stappen en handtekening vragen.
En misschien wel proberen een praatje te maken ^^ (met mijn gebrekkig engels:P)bla bla bla
17 juli 2008 - 21:29Ik zou zo doen...
Dju die lijkt verdorie goed op Gustav... MAAR DAT IS GUSTAV!!!
*onderbewustzijn*: Waaaw, jij bent slim!
en dan zet ik 3 stappen zijn richting uit en 4 terug, zou ik het doen of niet?? 5 naarvoor en 4 terug... stel dat ie me idioot vind of nie verstaat. 2 vooruit en eentje terug Rustig Phebe rustig blijven
*Onderbewustzijn* PHEBE DOMME KOE STAP EROP AF!! NU OF NOOIT!
raap ik alles bij elkaar en stap erop afdeath to the one at the end of the serenade.
17 juli 2008 - 21:30ik zou geen woord meer uit men strot krijge denk ik XP zelfs nog geen nederlands
17 juli 2008 - 21:31Ik zou zo doen...
Dju die lijkt verdorie goed op Gustav... MAAR DAT IS GUSTAV!!!
*onderbewustzijn*: Waaaw, jij bent slim!
en dan zet ik 3 stappen zijn richting uit en 4 terug, zou ik het doen of niet?? 5 naarvoor en 4 terug... stel dat ie me idioot vind of nie verstaat. 2 vooruit en eentje terug Rustig Phebe rustig blijven
*Onderbewustzijn* PHEBE DOMME KOE STAP EROP AF!! NU OF NOOIT!
raap ik alles bij elkaar en stap erop af
ha da vindk wel een goeie17 juli 2008 - 21:51DOOOOOOOOOOOOOD
17 juli 2008 - 21:5317 juli 2008 - 21:54that happend once.. maar het was niet mijn stad .. ik liep in Rotterdam.. en zij liepen daar ook doodleuk .
Wie du mir, so ich dir.
17 juli 2008 - 21:55that happend once.. maar het was niet mijn stad .. ik liep in Rotterdam.. en zij liepen daar ook doodleuk .
omg jaloezie:O17 juli 2008 - 21:55that happend once.. maar het was niet mijn stad .. ik liep in Rotterdam.. en zij liepen daar ook doodleuk .
ben je nou aan het lache :$17 juli 2008 - 21:58