• Mijn best friend D. heeft nu al een tijdje een vriendje R., heel leuk allemaal, maar ik heb het gevoel dat ze mij vergeet.
    Ik spreek haar bijna nooit meer, we hadden altijd elke avond een MSN uur met z’n tweeën zodat we elkaar elke dag spraken, maar sinds ze een vriendje heeft is ze er nooit meer en spreek ik haar ook bijna nooit meer. Als ik haar sms dan krijg ik of niks terug of een smsje wat alleen maar over R. gaat (bijvoorbeeld dat ze nu weer bij hem is en dat het daar geweldig is), maar nooit echt antwoord op de vraag of we weer een keer samen naar de stad kunnen gaan, dat negeert ze. Ook als ik haar een keer mail krijg ik niks terug.
    We hebben elkaar nu al een hele tijd niks met z’n tweeën gedaan, we hebben één keer deze hele vakantie afgesproken en toen moest R. mee…
    En aangezien we een uur van elkaar vandaan wonen kan je ook niet zo één, twee, drie naar elkaar toe.

    Ik vind het echt heel leuk voor haar dat ze een vriendje heeft en R. is best aardig en ik mag hem wel, maar ik wil niet dat nu ineens alles met z’n drieën moet. Ze weet dat zij de enige is waar ik alles echt aan durf te vertellen als ik ergens mee zit of iets heb mee gemaakt, maar zodra hij erbij is krop ik dat toch weer op en vertel het haar dus niet.

    Ik mis haar echt heel erg!
    Maar ik heb echt geen idee hoe ik het haar moet vertellen…
    Ik ben bang dat ze boos word of denkt dat ik het niet leuk vind voor haar, terwijl ik haar het echt gun!

    Hebben jullie misschien tips?
    En is er iemand die ook zoiets heeft?


    dream, dare, fly!

    Ik denk dat het best is dat je het haar gewoon vertelt. Als ze echt zo'n goeie vriendin is zal ze het wel begrijpen. Jullie kunnen elkaar toch alles vertellen? dan moet je dit haar toch ook kunnen vertellen?


    For once I want to be the car crash.

    Ga een keer bij haar langs? En gooi dan alles eruit, en zorg dan dat haar vriendje er niet bij is.
    Als dat niet kan bel je haar op, zou ik doen dan.
    Succes ;)


    Aye, brother! 4 8 15 16 23 42

    fireflightx schreef:
    Ik denk dat het best is dat je het haar gewoon vertelt. Als ze echt zo'n goeie vriendin is zal ze het wel begrijpen. Jullie kunnen elkaar toch alles vertellen? dan moet je dit haar toch ook kunnen vertellen?


    I know ik wil het haar ook echt vertellen maar ik ben nog al erg verlegen (ookal word dat nu minder) en dan hou ik veelste veel dingen voor me... Dus ik vind dit nogal erg moeilijk


    dream, dare, fly!

    Meid, als zij niet naar jou luistert en je R best mag. Praat er eens met hem over. Misschien kan hij ervoor zorgen dat ze ook wat meer met jou omgaat.


    Be here, be alive, and be the means to a worthwhile end. Head down, chin up, eyes on the horizon. Don’t blow it.

    fireflightx schreef:
    Ik denk dat het best is dat je het haar gewoon vertelt. Als ze echt zo'n goeie vriendin is zal ze het wel begrijpen. Jullie kunnen elkaar toch alles vertellen? dan moet je dit haar toch ook kunnen vertellen?


    None but ourselves can free our minds.