• Haaaaai <3

    Okay, ik wil weer een nieuwe story maken en daarvoor heb ik twee ideetjes. Het eerste idee heeft Nicol aka Maskerade bedacht voor me, bedankt daarvoor. En het tweede heb ik zelf bedacht, en nu wil ik dat jullie kiezen het welk ik moet maken :]

    Idee 1.

    Ella [/of wat anders] verhuisd van de grote stad naar het platteland. Ze vind het er vreselijk, bijna iedere bewoner negeert haar. op een dag ontmoet ze -[..] die een paar dagen na haar komst opduikt. elke x als ze hem ziet moet ze spontaan niezen, maar iets vind ze interessant aan hem. Ze raakt bevriend met hem en ontrafeld stukje bij beetje zijn grote geheim : Hij is een vampier. Ze worden verliefd maar er is een groot probleem: Ella is allergisch voor vampiers.

    Idee 2.

    Dit gaat over Allison, wie het nichtje is van James. Allison is ook een vampier en ze wil wraak nemen voor haar neef, wie vermoord is door de Cullens. En dan zeker op Edward, wie ervoor gezorgd heeft dat James nu dood is. Maar dan wordt ze verliefd op één van de Cullens en dan nog wel op Edward, wie ze normaal moet wreken. Maar dan zal Edward moeten kiezen tussen Bella en Allison.

    Ik vind persoonlijk Nicols idee leuker, maar zij vond ze allebei leuk dus laat ik jullie maar kiezen ^^

    En OOWJAH, ik zoek ook nog een titel dus als jullie willen?

    xoxo'

    [ bericht aangepast op 9 aug 2009 - 20:12 ]

    1 adoh..

    en de titel

    Vampire Allergy, Damn Bitch Why I Just Can't Kiss With My Boyfriend?!


    We can only learn to love by loving.

    Ik vind beide leuk voor de eerste:
    Vampire Allergy.
    en voor de tweede:
    From Revegne too love.


    Be here, be alive, and be the means to a worthwhile end. Head down, chin up, eyes on the horizon. Don’t blow it.

    ik vind ze beide leuk :] maar de eerste spreekt me iets meer aan denk ik :3
    en titel; I'm falling in love, but it's falling apart. ofzo? :'D
    let me know als je hem online hebt staan? :3


    There are several things that I have been doing wrong.