• Nou het begon met ontstoken amandelen.
    Maar daar heb ik niets aangedaan nu heb ik geen keelpijn meer maar ben heel erg verkouden im proef een klein beetje maar ruik nix.
    en mijn luchtwegen zitten helemaal vast.
    Ik heb al bisolvon gekocht maar dat spul helpt voor geen meter.
    Weet iemand wat ik moet doen??(mijn dokter is op vakantie en er is nu een enge vrouw die zegt dat ik dood ga als ik mijn antibiotica niet afmaak)
    Mijn zus zegt ja str8x heb je mex griep en dat ik dood ga.
    weet iemand miss wat ik heb of wat ik eraan kan doen ik wil niet dood:( mijn leve is veelste leuk!

    PS: ik heb geen koorts

    [ bericht aangepast op 9 aug 2009 - 12:08 ]

    Oef, dat is erg.
    Beterschap! <3

    [ bericht aangepast op 9 aug 2009 - 12:11 ]


    -

    je moet thuis in bed blijven liggen en heel veel slapen.. ja en die antibotica nemen.. verder weet ik niet. maar je gaat egt niet dood hoor!
    btw. als je mex griep hebt, wil het nog niet zeggen dat je dood gaat.. Je moet het gewoon zien als een gewone griep die je moet uitzieken..

    enne beterschap!

    [ bericht aangepast op 9 aug 2009 - 12:15 ]


    Je moet worden wie je bent.

    thnx mensen (flower)

    Lieverd.
    Van de Mexicaanse griep ga je niet dood. Ze zijn zelfs gestopt er naar te onderzoeken wie het heeft omdat het een gewone griep is. ze hebben gewoon veel voorzorgsmaatregelen genomen die later niet nodig bleken te zijn ;)


    Het leven is te kort om je bezig te houden met dingen die je ongelukkig maken.

    bij mexicaanse griep heb je ook hoge koorts erbij dus ik denk niet dat je dat hebt ;)
    maar als ik jou was zou ik nog eens naar die dokter gaan of zodra jou eigen dokter weer terug is,misschien is het wel een gewoon griepje maar dan weet je zeker wat er aan de hand is (:


    dream, dare, fly!

    Ik hoop dat je snel beter word (:


    Love is just a word, but you bring it definition. (Eminem)