• Hello.
    Ja bitches, ik ben na vier weken eindelijk terug van vakantie en het was leuk want er woont in het zelfde dorp als ons vakantie huisje staat een zeer aantrekkelijke jongen. :9~
    Naja, ik heb dus niet stil gezeten en ben bezig geweest aan twee verhalen. Ik heb er net het eerste deeltje van een verhaal over vampieren opgezet en als ie bevalt post ik vanzelf meer.
    Voor als je zin hebt om te lezen:
    Everlasting Secrets.
    Ciao,

    [ bericht aangepast op 8 aug 2009 - 22:27 ]


    Be here, be alive, and be the means to a worthwhile end. Head down, chin up, eyes on the horizon. Don’t blow it.

    Welcome back.


    -

    Welcome baaack ^^ Gelukkig had je een leuke vakantie. (:


    You move me ......... Kurt

    Dank jullie,
    haha nou vakantie is altijd leuk in gezeldschap van een knappe jongen die op de broer van Mitchel Musso lijkt. [/ hij leek dus op die gast uit Metro Station waarvan ik de naam niet weet.] Maar hij had geen tattoes of piercings. :9~


    Be here, be alive, and be the means to a worthwhile end. Head down, chin up, eyes on the horizon. Don’t blow it.

    Yeaaaaaaaah, je bent terug.(yeah)

    Ik heb je gemist.(nerd)

    Leuke vakantie gehad?


    ok


    Be here, be alive, and be the means to a worthwhile end. Head down, chin up, eyes on the horizon. Don’t blow it.

    ik ben (ook) gister terug gekomen^^

    maar welkom terug :Y)

    Whipple schreef:
    ik ben (ook) gister terug gekomen^^

    maar welkom terug :Y)

    Oeh toch niet toevallig ook om kwart over vijf?
    Hahaha nou ook welcome home!


    Be here, be alive, and be the means to a worthwhile end. Head down, chin up, eyes on the horizon. Don’t blow it.


    Be here, be alive, and be the means to a worthwhile end. Head down, chin up, eyes on the horizon. Don’t blow it.

    Yo, barbara is hier ook, voor ongv een uur.

    Dan gaan wij kansloos lullen tegen elkaar, ongeveer een uur.


    Be here, be alive, and be the means to a worthwhile end. Head down, chin up, eyes on the horizon. Don’t blow it.