• Hooi fijn dat jullie er even tijd aan besteden..:Y)
    Mijn prob: Volgend schooljaar komt er een meisje bij mij op school..Maar ze aapt mij nu heel erg na..
    Kijk ik ben niet eens emo ofzo..en dan zegt ze op msn; ik ben emo geworden..OhMy dat kan je niet zomaar worden, En dan is ze ook opeens fan van tokio hotel terwijl ze niet eens alle namen kent-.-En dan loopt ze te blairen dat Bill Heel sexy is en dat ze een meet&greet moet winnen om hem te kunnen bewonderen :S Help mij.. ik ben bang dat het volgend schooljaar erger wordt,want ik schaam me nu al kapot voor haar:|
    x


    Pictures fade away, but memories are forever

    Zeg gewoon dat ze je gerust moet laten en negeer haar volgende jaar ofzo...

    O.O
    Praat er met haar over, als ze boos wegloopt ofzo moet je geen aandacht aan haar besteden, of praat je net zo lang tegen haar.
    Zo, ik heb mijn nutteloze raad ook weer gegeven.
    Succes!


    Aye, brother! 4 8 15 16 23 42

    Pest haar ofz

    Pest haar ofz


    Oké.. Pesten moet je dus niet doen, dat is dan ook niet leuk voor haar...
    Dat was weer mijn mening:Y)


    Aye, brother! 4 8 15 16 23 42

    Pest haar ofz

    Sorry maar pesten begin ik niet aan ;O
    dat is zielig.


    Pictures fade away, but memories are forever

    Neej maar daarmee bedoel ik negeeren, dat is een zachte vorm, ik bedoel niet slaan en schelden hé

    Ik wilde een roze plukje in mijn haar verven..en nu zegt ze dat zij dat ook wil -.- Ik ga het nu lekker blauw verven en owee als ze mij na aapt ; O


    Pictures fade away, but memories are forever

    Ik zou best wel heel boos worden.
    Maar ik kan er behalve van mijn bf [we kopen altijd hetzelfde zonder dat we het weten van elkaar xD] ook echt niet tegen als mensen iets nadoen van me :S

    Ik had eerst zo'n strikje [echt al heeeel lang] en toen had zo'n andere kiddo 'm ook gekocht, gaat ze heel de tijd zeggen dat ik háár nadoe! [zei ze al weken voordat ze m kocht hrr, maar gaat ze daarna wel mij nadoen ¬¬] O_O Nouja!
    Maargoed, dat terzijde, t heeft er niet echt veel mee te maken, x'DD

    Ik zou gewoon hard zijn.
    Iets zeggen in de trant van:
    'tZou echt heel fijn zijn als je me niet meer na zou doen en zelf wat zou gaan bedenken als je dat ook nog kan ¬¬, ga anders maar gewoon weg ofzeu.'
    Is ze waarschijnlijk wel boos maar ze weet denk ik ook wel dat jij gelijk hebt ;-) En als ze dat niet begrijpt lekker dumpen die handel.

    kZou me dr niet zo'n zorgen om maken ;P


    Mew <3

    Ik zou best wel heel boos worden.
    Maar ik kan er behalve van mijn bf [we kopen altijd hetzelfde zonder dat we het weten van elkaar xD] ook echt niet tegen als mensen iets nadoen van me :S

    Ik had eerst zo'n strikje [echt al heeeel lang] en toen had zo'n andere kiddo 'm ook gekocht, gaat ze heel de tijd zeggen dat ik háár nadoe! [zei ze al weken voordat ze m kocht hrr, maar gaat ze daarna wel mij nadoen ¬¬] O_O Nouja!
    Maargoed, dat terzijde, t heeft er niet echt veel mee te maken, x'DD

    Ik zou gewoon hard zijn.
    Iets zeggen in de trant van:
    'tZou echt heel fijn zijn als je me niet meer na zou doen en zelf wat zou gaan bedenken als je dat ook nog kan ¬¬, ga anders maar gewoon weg ofzeu.'
    Is ze waarschijnlijk wel boos maar ze weet denk ik ook wel dat jij gelijk hebt ;-) En als ze dat niet begrijpt lekker dumpen die handel.

    kZou me dr niet zo'n zorgen om maken ;P


    Dankjewel:)
    Nu je het zegt he O__o
    ik heb nu zo'n meisje in mijn klas..Die aapt mij altijd na met t-shirts Ookal heb ik ze ik weetniet hoelang..ze is zegmaar een huppelkut en dan aapt ze MIJ naa ;O Ghehe eigenstijl aan de macht(duivel)


    Pictures fade away, but memories are forever

    Laat haar links liggen.
    Blokkeer haar op msn als het je irriteerd.
    Antwoord zo kort mogelijk.
    Ze gaat dan van zelf weg.
    Als ze vraagt wat er aan de hand is kun je het natuurlijk gwn zeggen.
    Maar negeer dr niet want dat kan snel anders uit pakken (A)


    Want daar word je groot en sterk van... Like duh x'')

    Negeer dat gewoon. ^^
    Ik heb ook wel vaker aanhangsels gehad, maarja als ik het negeer of ze gewoon dodelijk aankijk/diss gaan ze toch wel weg. ^^
    Laat merken dat het niet bij jou hoort.

    Laat haar links liggen.
    Blokkeer haar op msn als het je irriteerd.
    Antwoord zo kort mogelijk.
    Ze gaat dan van zelf weg.
    Als ze vraagt wat er aan de hand is kun je het natuurlijk gwn zeggen.
    Maar negeer dr niet want dat kan snel anders uit pakken (A)


    Zo zou ik het ook doen ja (A)


    I'm not perfect and I don't live to be. But before you go pointing fingers make sure your hands are clean.

    (...)

    Zo zou ik het ook doen ja (A)


    Ik hbe wel eens goede ideeën (A)
    Sorry beetj melig hier (A)


    Want daar word je groot en sterk van... Like duh x'')