• Ja mijn eerste keer vliegen heb ik meteen goed aangepakt. In Hongarije, boven het Balatonmeer, het grootste meer van Europa, in een raar vliegtuigje. ik zit achter de piloot met een helm op:P

    camera mocht niet mee naar boven omdat je op 500meter hoogte zit en als je die laat vallen is iemand zo dood.

    Maar het was echt gaaf om dat te zien. Echt superveel bomen en kleine meertjes. En ik 1van die meertjes, tussen de bomen, zwom een bruin beest. Ik weet echt nogsteeds nietw at dat beest was. Maar het was echt zo gaaf om mee te maken.

    Ik weet ook meteen dat ik geen hoogtevrees heb:Y)


    Stop holding me under and let me breathe.

    Omg, zo eng. :Y)
    Ik heb al hoogtevrees als ik op een ladder sta.


    A. ikmisje.

    WOOOOOOW
    Nice, alleen niets voor mij xD Hoogtevrees vanaf 2 meter hoogte :'D


    Aye, brother! 4 8 15 16 23 42

    Is dat niet koud? :'D


    Let the Night embrace you

    Meadow schreef:
    Is dat niet koud? :'D


    dat viel wel mee. Ik had het kouder verwacht.


    Stop holding me under and let me breathe.

    Haha.
    Ben eigenlijk wel jaloers op jou, want dat moet vet zijn! ^^


    Let the Night embrace you

    Sunflower schreef:
    Omg, zo eng. :Y)
    Ik heb al hoogtevrees als ik op een ladder sta.


    Ik ook. Dat is echt zo irritant.


    Have you ever had sex with a piece of fruit? Was it a melon? [Nathan Young]

    Meadow schreef:
    Haha.
    Ben eigenlijk wel jaloers op jou, want dat moet vet zijn! ^^


    ik zou eigenlijk eerder dan mn moeder gaan, maar toen wou ik niet eerst. En toen kwam mn moeder terug en toen ging dat ding tanken en toen ging ik. Het was maar 10000forint. [/36euro] maar je kon ook in euro's betalen en dan was het 38 euro.


    Stop holding me under and let me breathe.

    Dat lijkt me echt zó vet!
    Toen ik afgelopen weken -5 juli t/m 25 juli- op vakantie was, wilde ik parachutespringen uit een vliegtuig. ^^
    Maar dat kostte heel veel, like 250 euro, of zo. o.o


    -

    Esmaye schreef:
    Dat lijkt me echt zó vet!
    Toen ik afgelopen weken -5 juli t/m 25 juli- op vakantie was, wilde ik parachutespringen uit een vliegtuig. ^^
    Maar dat kostte heel veel, like 250 euro, of zo. o.o


    dat wou ik in hongarije niet doen. Eigenlijk durfde ik ook niet. Mijn engels en duits zijn niet best en ik spreek geen hongaars. Straks zei die gast dan belangrijke dingen die ik niet begreep en ging het fout>.<


    Stop holding me under and let me breathe.

    imponderable schreef:
    (...)

    dat wou ik in hongarije niet doen. Eigenlijk durfde ik ook niet. Mijn engels en duits zijn niet best en ik spreek geen hongaars. Straks zei die gast dan belangrijke dingen die ik niet begreep en ging het fout>.<


    Ik kan dan nog wel redelijk Spaans, maar ik mocht het niet omdat het te duur was.
    Ik heb ook hoogtevrees, maar wilde het toch doen.
    ^^
    Like, in een vliegtuig ben ik ook vet bang. o.o
    Ookal ga ik al sinds ik 0 was met het vliegtuig op vakantie. ^.^


    -

    Iets wat ik nooit zal doen.
    Ik bibber al op een ladder.
    Soms zelf op een stoel.

    hoogtevrees ><


    VIP - Very Important Penguin

    dat wil ik ooook n_n
    geweldig!


    De wereld is weer plat ja. Op je bolle bips na.

    Hoogtevrees heb je alleen als je connectie hebt met de begane grond dus iemand die hoogtevrees op een ladder heeft zal het niet in een vliegtuig hebben.
    I'm jealous, ik wil dat ook doen o.o


    Only losers can act the way you do

    Ik heb hoogtevrees op een evenwichtsbalk, ladder,... maar ik heb al parasailing,... gedaan en ik had geen bang. Vliegangst en hoogtevrees is heel anders. Als je bang bent in een vliegtuig en hoogtevrees hebt is dat gewoon omdat je vliegangst én hoogtevrees hebt. Dus het betekent niet dat als je bang bent op een ladder dat je dan ook bang bent in zo'n vliegtuigje: ofwel heb je vliegangst ofwel hoogtevrees ofwel allebei ofwel geen van de twee. (;


    Only losers can act the way you do