• gisteren was mijn moeder ineens vet boos op me en ik weet serieus niet wat ik verkeerd had gedaan, want ik zat alleen tv te kijken met broodje op schoot.
    en als ze boos is ga ik altijd naar boven omdat ik er niet tegen kan als ze gaat schreeuwen enzo,, en dat was rond 1 uur smiddags, en ik heb gisteren dus hele dag boven gezeten, en toen hadden ze me niet geroepen voor avond eten, en savonds hebben we meestal ook nog chips ofzo of koekje, toen hebben ze me ook niet geroepen, dus ik ook boos omdat ik niks te eten kreeg van hun dus ben ik heel eigenwijs niet naar beneden gegaan om eten te halen,,

en nu zijn mijn ouders en zusje naar duitsland shoppen ofzo, en ik stapte uit bed en viel al bijna om puur omdat ik niet gegeten had gisteren,, dus ik ben wankelend naar beneden gegaan en 2 bolletjes gegeten, maar nu heb ik het gevoel dat ik ze weer uit ga spugen:S

weet iemand wat ik moet doen?!

Faster than a doughnut, stronger than cardboard, prepare to get touched!

ik denk dat het simpel is, poepie!
    Leg de ruzie bij.

Oke, dat is dan 2 euro voor het goede advies ;]

EGYPTIAN GOD

xAMANDEL schreef:
    ik denk dat het simpel is, poepie!
    Leg de ruzie bij.

Oke, dat is dan 2 euro voor het goede advies ;]

doe ik ook wel zodra mn ouders terug zijn,, maar ik bedoelde meer tegen de misselijkheid

Als je moeder weer thuis is zou ik haar zeker vragen wat er aan de hand is, als ze boos is moet ze daar een reden voor hebben. Dat gevoel gaat (bij mij) al gauw weer weg, maar dat is logisch bij jou als je niets gegeten hebt..
    Sterkte!

-

Oh.. Ik weet niet; maar er staat zo'n pilletje voor wagenziek. Dat werkt tegen de misselijkheid, maar je zit niet in de auto dus.. Neem anders een asperientje [a']

EGYPTIAN GOD

xAMANDEL schreef:
    Oh.. Ik weet niet; maar er staat zo'n pilletje voor wagenziek. Dat werkt tegen de misselijkheid, maar je zit niet in de auto dus.. Neem anders een asperientje [a']

okej zal ik dat eens proberen,, thanks:)