• De laatste tijd kan ik mijn eten helemaal niet meer binnen houden. Na een paar uur licht het toch alweer in de wc. En dan kan ik helemaal niet meer eten. Dan duurt het soms 24 uur voor ik terug iets kan eten,en dan komt het er weer een paar uur later uit. En dan begin ik steeds te trillen van de kouw. Iemand die nog dat probleem heeft? Of weet wat dat er aan de hand is? Want tijd om naar de dokter te gaan heb ik niet echt doordat mijn vader altijd moet werken. En mijn moeder geen auto kan rijden.

Je moet zeker naar een dokter gaan, of vraag aan de dokter of hij je thuis kan bezoeken? (Doet hij ook bij mij)

I'm not a supermodel, I still eat at McDonalds

Clumsy schreef:
    Je moet zeker naar een dokter gaan, of vraag aan de dokter of hij je thuis kan bezoeken? (Doet hij ook bij mij)

Is misschien wel een slim idee. Maar mijn ouders wachten toch altijd eerst af of het beter gaat na een tijd of niet -_-" maar ik ga ze comanderen om me te laten onderzoeken [ook al like ik dat niet (':]

JOYCEVIPx schreef:
    (...)
    Is misschien wel een slim idee. Maar mijn ouders wachten toch altijd eerst af of het beter gaat na een tijd of niet -_-" maar ik ga ze comanderen om me te laten onderzoeken [ook al like ik dat niet (':]

Ogarme, maar...Het is het beste, Want ja, straks word het erger of zo en het is het beste om zo snel mogelijk in te grijpen

I'm not a supermodel, I still eat at McDonalds

Wat vooral wel doen als je ziek bent en moet kotsen: eten. Ja, het klinkt tegenstrijdig aangezien je de boel er ook weer uitkotst maar op een gegeven moment voel je je beter omdat - voordat je de boel naar buiten werkt - je lichaam ook voedeingsstoffen aan het voedsel onttrekt. Je zult je dus op den duur beter gaan voelen. Vooral blijven eten dus!
    En ja, de dokter bezoeken ;]

No growth of the heart is ever a waste

Zo snel mogelijk naar de dokter gaan!

Clumsy schreef:
    (...)

Ogarme, maar...Het is het beste, Want ja, straks word het erger of zo en het is het beste om zo snel mogelijk in te grijpen

Nja,voor mij is dat ook het beste. Maarja mijn ouders zijn echt zo iets van; We zulle wel zien of het beter ga of slechter,en dan zulle we wel naa de dokter gaan ofso.