• Ik is vanaf morgen enigs kind in huis

    mijn broertje verhuisd morgen naar Delft om daar te gaan studerren en laat mij dus helemaal alleen

    Nu ben ik helemaal verdrietig omdat ik en hij juist heel close waren,, en nu dus het gevoel hebben dat hij mij in de steek laat :'(:'(

    Nu is het zo dat elke keer als hij wat zegt ik heel boos reageer,, terwijl ik dat helemaal niet wilt omdat wij dan boos uit elkaar gaan

    weet iemand miss iets zodat hij niet boos weggaat??

    xx


    I'm dreaming my end till I'm living it

    Euhm, wat rustiger reageren?
    En, ik snap eigenlijk niet dat je het gevoel hebt dat hij je in de steek laat, hij denkt enkel aan de toekomst, wees blij voor hem.


    "You move me, Kurt." ~ Blaine Anderson

    ik ben ook wel trots op hem dat ie dat gaat doen,, maar dankzij hem ben ik hier komen wonen en dan gaat hij weg:X

    dat voelt gewoon raar


    I'm dreaming my end till I'm living it

    r0ckstar schreef:
    ik ben ook wel trots op hem dat ie dat gaat doen,, maar dankzij hem ben ik hier komen wonen en dan gaat hij weg:X

    dat voelt gewoon raar


    Hoezo dankzij hem? ;x
    En, ik snap wel dat het raar voelt, mijn zus is vorig jaar ook op zichzelf gaan wonen, dat was ook raar.


    "You move me, Kurt." ~ Blaine Anderson

    Tel tot tien voordat je er iets bozigs uit flapt?


    Just because something isn't happening for you right now, doesn't mean that it will never happen.

    > Titel veranderd wegens spelfouten.


    Just because something isn't happening for you right now, doesn't mean that it will never happen.

    Eerst goed nadenken voordat je iets zegt.


    Zelfs de kleinste ster schittert in het donker

    NickyFOSHO schreef:
    (...)

    Hoezo dankzij hem? ;x
    En, ik snap wel dat het raar voelt, mijn zus is vorig jaar ook op zichzelf gaan wonen, dat was ook raar.


    Ik ben geadopteerd,, maar toen de rest op zich zelf ging had ik er lang niet zoveel moeite mee.


    I'm dreaming my end till I'm living it