• Zoals de titel zegt, ik heb nieuw nieuws. Omdat ik weet dat er hier enkele toch wel behoorlijk diehard nena fans zijn, dacht ik laat het maar even delen voor de mensen die geïnteresseerd zijn.

    Zoals sommige misschien wel wisten is Nena al ongeveer anderhalf jaar bezig aan een nieuw album. Maar het werken eraan ging langzaam omdat ze bezig was met allerlei andere projecten en ze wat problemen had met haar school.

    Maar het is nu dus (sinds een uurtje) officieel wanneer de cd uitgegeven gaat worden. 25.09.09 komt het nieuwe album uit, wat naar zoals ik vernomen en gehoord heb (lang leve roddels bij de officieele fanclub-die meestal toch wel kloppen) het ‘Schön Schön Schön’ gaat heten. 04.09.09 komt er al een nieuwe singel uit.

    Dit zijn natuurlijk de Duitse releasedatums dus dat kan met Nederland een week of twee/drie schelen.

    Als ik nog meer te horen krijg dan meld ik het wel.

    [ bericht aangepast op 20 juli 2009 - 16:42 ]


    Wie du mir, so ich dir.

    Wat leuk voor de fans :'D
    Maar persoonlijk vind ik de titel wat onorgineel, maar ik denk dat het weer een leuk album gaat worden ;p

    Ghehe kan ik me voorstellen, maar als je nena kent zegmaar, dan is het wel anders. Het past gewoon bij haar en zij heeft er andere intenties mee als wat mensen er van verwachten en denken :Y)


    Wie du mir, so ich dir.

    Yeah :Y)


    Don't let 'em say you ain't beautiful.

    En Kirsten bestelt hem sowieso vanaf het mogelijk is en liefst nog een dubbeldeluxe editie ook. :Y)

    Jeej!
    Finally 8D
    Ik kan haast niet wachten, ik ben echt benieuwd.
    NENA!


    We'll still love each other, forever and always. <3

    Freakdog schreef:
    Jeej!
    Finally 8D
    Ik kan haast niet wachten, ik ben echt benieuwd.
    NENA!
    Hahah zie je nou wel. Ik wist het wel :').


    Wie du mir, so ich dir.