• Dat is dus iets wat ik absoluut niet kan. echt vreselijk :$

    hebben jullie dat ook? slecht concentratie vermogen =3 of zijn jullie lekker geconcentreerd


    We can only learn to love by loving.

    Ligt eraan hoe en wat. Op maandagmorgen het eerste uur is mijn concentratie nul komma nul. Maar mééstal kan ik me wel redelijk concentreren, al moet ik wel echt mijn best doen om dat vol te houden ;p

    licht er aab met wat, met lezen kan ik me concentreren maar met leren niet^^


    ♥ I wish I didn`t feel for you anymore♥

    SLEEECHT
    ik ben altijd met iets bezig.. echt concentreren kan k niet. net als huiswerk maken zonder muziek.
    zelfs al zie ik een pen liggen vind k het boeiender om daarmee op de tafel te tikken dan door te gaan met werken x'D


    The economy is suffering, let it DIE!

    Ik heb dat ook, slecht concentratie vermogen. o.o


    'I would rather fight with you, than make love to anyone else.'

    LotteLampje schreef:
    SLEEECHT
    ik ben altijd met iets bezig.. echt concentreren kan k niet. net als huiswerk maken zonder muziek.
    zelfs al zie ik een pen liggen vind k het boeiender om daarmee op de tafel te tikken dan door te gaan met werken x'D


    dat doe ik dus ook
    of ik ga in eenx door de les lullen over een gedahcte van mij x-x over ramen en zulke domme dingen


    We can only learn to love by loving.

    Mijn concentratievermogen gaat onder nul. :')

    LotteLampje schreef:
    SLEEECHT
    ik ben altijd met iets bezig.. echt concentreren kan k niet. net als huiswerk maken zonder muziek.
    zelfs al zie ik een pen liggen vind k het boeiender om daarmee op de tafel te tikken dan door te gaan met werken x'D


    None but ourselves can free our minds.

    LotteLampje schreef:
    zelfs al zie ik een pen liggen vind k het boeiender om daarmee op de tafel te tikken dan door te gaan met werken x'D


    a figment of your imagination

    Ik kan me heel goed concentreren vind ik.


    Zelfs de kleinste ster schittert in het donker

    Ik heb add. Dat is een concentratiestoornis. Maar ik heb sinds een jaar medicijnen en dan gaat t wel:].


    If I were a boy, I swear I'd be a better man.

    SleepingSun schreef:
    licht er aab met wat, met lezen kan ik me concentreren maar met leren niet^^


    Never run out of reasons to smile...

    Als ik wil kan ik me wel concentreren, maar ik wil nooit. :Y)

    Waahah XD Mijn concentratie is erg XD Zelfs op me werk, dan heb ik mega spraakgebrek enzo XD


    Slowly floating to the sky...

    Nee, ik word door het minste afgeleid. Zet mij in een witte kamer, enkel wit en niks meer. Ik word nog altijd afgeleid door iets.


    You don't run, not when you're with us. You stand your ground and fight.

    Naa, heb ik niet zo'n last van. Behalve als de computer aan staat of er wat aan de hand is ofzo, dan isset wel lastig.


    blame the bully.