• Klein probleem --'
    Ik was dus vorige week op kamp, & dan is er steeds een afscheids-fuif, de laatste avond. En ook een act, die iedere groep moet doen. De voorbereiding van de act, dat duurde lang, aangezien alle jongens verkleedt moesten worden in meisjes en andersom. Dus de jongens moesten geschminkt worden. Ik moest er ook eentje schilderen (dat was het echt bijna) en we hadden echt wel veel fun. 's Avonds op de fuif, waren we ook wel veel bij elkaar en tijdens een slow, vroeg hij mij om te dansen. En, nou ja, na die slow hebben we gekust. Maar niet omdat ik verliefd was op hem of zo Ö dat was dus het probleem .. Ik was al van veel volk hun drank gaan drinken, omdat ik niet mocht drinken :X Maar die X dacht dus, dat we samen waren. En toen heb ik moeten zeggen dat het niet zo was, & toen huilde die bijna. En nu voel ik mij schuldig :S We sturen nu nog wel af en toe, omdat ik X wel tof vind, maar niet als vriendje. Iemand een idee, hoe ik het aan hem kan duidelijk maken? Want hij laat het nog wel vaak doorschemeren..

    Ps Sorry voor de hoge zeurfactor


    So here's a heart to heart on the back of postcards sent from California

    Gewoon blijven zeggen i guess.


    The economy is suffering, let it DIE!

    LotteLampje schreef:
    Gewoon blijven zeggen i guess.


    None but ourselves can free our minds.

    uhh.. het hem gewoon duidelijk zeggen?


    We can only learn to love by loving.