• Christa (*) zegt:
    *st60 t6etsenb6rd
    *52 weet n5et h6e 52 het 06et 6*s36ssen

    Wie kan dat lezen? Gaat een beetje moeilijk he. Hopeless heeft een probleempje met haar toetsenbord, en weet niet hoe ze het op moet lossen, dat staat er dus ook.
    Maar nu de vraag aan jullie, wie weet het wel?

    Steker van toetsenbord eruit halen of hem even schudden want er kunnen kruimels,papier en rotzooi inzitten.

    Oei, dat is wel heel vreemd. En ik heb geen idee hoe je het kan oplossen! Maar je kan altijd die ene handmatige toetsenbord, die je met je muis moet besturen, gebruiken tot het is opgelost? :')


    Tanya is de beste.

    probeer eens control+shift tegelijk? Bij mij gaan dan altijd de leestekens wel goed als die verkeerd zitten.

    [ bericht aangepast op 10 juli 2009 - 12:13 ]


    Ja of nee of misschien of wat anders. Who knows?

    Num lock staat aan. ^^
    Gewoon rechtsboven op je toetsenbord op Num (staat een kadertje rond met een pijn onder Num) drukken. ^^


    Let the Night embrace you

    Meadow schreef:
    Num lock staat aan. ^^
    Gewoon rechtsboven op je toetsenbord op Num (staat een kadertje rond met een pijn onder Num) drukken. ^^

    Bij mij staat num lock nu ook aan en het werkt normaal? ;$


    Tanya is de beste.

    Als je num lock aanstaat typ je bij een laptop net hetzelfde als in het begin bericht.
    Bij een gewone computer is dat anders. :P

    n4 staat +51n n4+ 36c2 662 aan
    (nu staat mijn num lock ook aan)


    Let the Night embrace you

    Meadow schreef:
    Als je num lock aanstaat typ je bij een laptop net hetzelfde als in het begin bericht.
    Bij een gewone computer is dat anders. :P

    n4 staat +51n n4+ 36c2 662 aan
    (nu staat mijn num lock ook aan)

    Oh zoooo, ben ik weer wat slimmer geworden vandaag. :'D


    Tanya is de beste.

    Meadow schreef:
    Als je num lock aanstaat typ je bij een laptop net hetzelfde als in het begin bericht.
    Bij een gewone computer is dat anders. :P

    n4 staat +51n n4+ 36c2 662 aan
    (nu staat mijn num lock ook aan)

    Vet, dat wist ik nog niet dat dat kon:O Ik zat altijd te kloten met die cijfertjes hierop, maar nu hoeft dat niet meer:Y)
    Dankuu(H)


    Ja of nee of misschien of wat anders. Who knows?

    op je toetsenbord vanonder de toets fn en alt tegelijk ingedrukt houden en dan de toets
    scroll num lk indrukken.
    en dan ist gemaakt ;)


    I need you like a heart needs a beat

    Het was de Numlock.
    Dankjulliewel =)


    If I die young, send me away with the words of a lovesong.