• Pff ik verveel mij, en van de series die ik nu maak is er nog geen nieuwe, dus ik heb nu niks te doen of te lezen, en ik zou nieuwe Quizjes willen lezen. Heeft iemand leuke Quizjes ? Liefst over Twilight, maar het mag ook over TH of JB of CB gaan?!
    Laat hier iets achter als je een leuk quizje hebt :)

    Conspiracy schreef:
    Dit soort topics zijn verboden, dacht ik.


    Ohh ik weet dat niet. Echt? Dan verwijder ik hem.

    neej stop! is niet meer verboden !
    Probeer die van mij eens ;)
    ik weet niet of ze goed genoeg zijn maarja ;)


    Het leven is te kort om je bezig te houden met dingen die je ongelukkig maken.

    Immortal schreef:
    neej stop! is niet meer verboden !
    Probeer die van mij eens ;)
    ik weet niet of ze goed genoeg zijn maarja ;)

    Echt niet? -dom- Maar 't staat wel nog tussen de forumregels... Daarom zei ik dus ook dacht ik

    Conspiracy schreef:
    (...)
    Echt niet? -dom- Maar 't staat wel nog tussen de forumregels... Daarom zei ik dus ook dacht ik

    ik kan me herrineren dat ze dat hebben weggehaalt omdat het op q te streng werd maar kan me vergissen :X


    Het leven is te kort om je bezig te houden met dingen die je ongelukkig maken.

    Ehm... ik heb wel een story, maar er zijn nog maar twee delen :x Maar ik ben al bezig aan de volgende XD

    Het is een Twilight/HP-verhaal, maar niet over Harry Potter zelf. Naja, je moet zelf maar eens kijken of het je wat lijkt. Hij heet:

    How to save a life?

    Ik plaats de link hier nog wel even =).

    xxx


    Het is niet ongewoon dat mensen hun hele leven wachten met beginnen te leven. - Eckhart Tolle

    Immortal schreef:
    (...)
    ik kan me herrineren dat ze dat hebben weggehaalt omdat het op q te streng werd maar kan me vergissen :X


    Dat dacht ik ook hoor =) Ö.


    Het is niet ongewoon dat mensen hun hele leven wachten met beginnen te leven. - Eckhart Tolle

    Conspiracy schreef:
    Dit soort topics zijn verboden, dacht ik.

    Niet meer, lief. :')


    Some people make the world special just by being in it

    Link:

    http://www.quizlet.nl/stories/55/how-to-save-a-life-hptwilight-saga-edward-cullen/

    xD


    Het is niet ongewoon dat mensen hun hele leven wachten met beginnen te leven. - Eckhart Tolle

    Alysse schreef:
    (...)
    Niet meer, lief. :')

    d a c h t i k (puh) en mens kan zich vergissen, kutkind ;D
    OT:
    Maak mijn Quizzen, één story gaat over allemaal beroemdheden is afgelopen: Herken de homo - zo noemt ie.
    Mijn andere story gaat over Kyle van Forever the sickest kids - Paper hearts and flames * noemt ie.
    En mijn laatste serie gaat over gewoon het normale leven zie je? DIe noemt; If you can make a girl laugh - you can make her do anything
    Is maar een ideetje ;D

    wrm begin je zelf geen nieuwe serie/story?doe ik ook als ik me verveel of niks te doen heb,alleen als ik er zin in heb dn doe ik het maja :P

    XoxO


    Listen to your heart and your dreams come true ~

    Euh, je mag mijne proberen (A)

    t/m 27 herschreven
    Deze gaat over Simple Plan ;3

    Proloog + 1
    Deze gaat over We Are The Ocean ;3


    Destroy what destroys you.

    xBabyxFacex schreef:
    wrm begin je zelf geen nieuwe serie/story?doe ik ook als ik me verveel of niks te doen heb,alleen als ik er zin in heb dn doe ik het maja :P

    XoxO



    Dat heb ik gisteren al gedaan xD ik kan moeilijk elke dag nieuwe quizjes maken ;)
    maar meestal maak ik nieuwe deeltjes voor mij ene quiz maar nu heb ik even geen zin om nieuwe deeltjes of quizjes te maken :P
    x

    ik heb er 2 over Tokio Hotel.. :P


    " 'Cause my religion is you, Kleine Monsters."

    Ik heb 3 stand alones en een story. Kijk maar bij intresse. (:


    'I would rather fight with you, than make love to anyone else.'

    EatThis schreef:
    (...)


    Dat heb ik gisteren al gedaan xD ik kan moeilijk elke dag nieuwe quizjes maken ;)
    maar meestal maak ik nieuwe deeltjes voor mij ene quiz maar nu heb ik even geen zin om nieuwe deeltjes of quizjes te maken :P
    x


    Ow whahah okii^^

    ik verveel me xD

    maja ff verder kijken op Q :P

    XoxO


    Listen to your heart and your dreams come true ~