• oh gosh xD
    ik las dit net op : www.mnm.be Ö
    Harry Potter-acteur heeft Mexicaanse griep - 18:03Harry Potter-acteur Rupert Grint is aan het herstellen van een 'milde aanval' van de Mexicaanse griep. Dat raakte zaterdag bekend. Rupert speelt in de films de rol van Ron Wemel oftewel Ron Weasley.

    Harry Potter-acteur Rupert Grint is aan het herstellen van een 'milde aanval' van de Mexicaanse griep. Dat raakte zaterdag bekend. Rupert speelt in de films de rol van Ron Wemel oftewel Ron Weasley.

    De acteur moest enkele dagen verstek geven voor de opnames van de film 'Harry Potter and the Deathly Hallows', maar is ondertussen terug aan de slag. En volgende dinsdag zal hij ook opdagen in Londen voor de wereldpremiere van de film 'Harry Potter and the Half-Blood Prince'

    juist ja o___0


    Read this upside down: 370HSSV 0773H

    Ik geloofde het eerst niet maar toen keek ik op NOS.nl en toen zag ik het ook. [Google kan ook]. Omg,naja het is en blijft een normaal mens. Iedereen zou het kunnen krijgen en bij iedereen is het erg voor ze.

    kidding? oô

    Fashion schreef:
    Ik geloofde het eerst niet maar toen keek ik op NOS.nl en toen zag ik het ook. [Google kan ook]. Omg,naja het is en blijft een normaal mens. Iedereen zou het kunnen krijgen en bij iedereen is het erg voor ze.

    *gaat checken of ie in mexico is geweest xD*


    Read this upside down: 370HSSV 0773H

    Het zal inderdaad wel eens kunnen zijn, in Engeland rukt de Mexicaanse Griep namelijk sterk op. Het is tot nu toe het zwaarst getroffen land o_o


    Het is niet ongewoon dat mensen hun hele leven wachten met beginnen te leven. - Eckhart Tolle

    Radiance schreef:
    Het zal inderdaad wel eens kunnen zijn, in Engeland rukt de Mexicaanse Griep namelijk sterk op. Het is tot nu toe het zwaarst getroffen land o_o
    ow wist ik niet O_o ik hoorde ook net op het nieuws dat er na de zomer hier echt een epidemie gaat komen ...
    zo'n 3 miljoen besmette mensen :S


    Read this upside down: 370HSSV 0773H

    Seel schreef:
    (...)ow wist ik niet O_o ik hoorde ook net op het nieuws dat er na de zomer hier echt een epidemie gaat komen ...
    zo'n 3 miljoen besmette mensen :S


    Ja, ik weet het O_o


    Het is niet ongewoon dat mensen hun hele leven wachten met beginnen te leven. - Eckhart Tolle

    Ik denk zelf dat die griep mee gaat vallen. Mensen gaan elkaar lopen ompraten en opstoken en zo raken mensen in paniek en blijkt uit eindelijk de griep mee te vallen. Ik lig er in ieder geval niet wakker van

    Arme Rupert :'( Maar ja, hij is een mens als een ander :X


    everything you imagined, and more...

    Honour schreef:
    Arme Rupert :'( Maar ja, hij is een mens als een ander :X

    Precies. Het kan hem overkomen. Jou. Mij. De buurman. Dus ook hij..

    Oh Rupert! -hug- Arme schat.


    You move me ......... Kurt

    Neeeee. Rupert is koewl. D;


    blame the bully.

    Willom schreef:
    Neeeee. Rupert is koewl. D;

    ik vraag me eigelijk echt af hoe hij aan zo'n griep komt o.O


    Read this upside down: 370HSSV 0773H

    echt wel sneu voor hem zeg

    Neeeeeeein ;o

    Dat is wel erg voor hem.


    Zelfs de kleinste ster schittert in het donker