• Ik heb het de laatste tijd echt heel erg benauwd, maar ik heb geen astma. Ik vind dat best wel vervelend aangezien ik soms gewoon bij een vriendin weg moet, omdat ik amper adem kan halen. Heeft iemand dit ook/weten jullie wat dit is. Het komt ook door het weer, maar ik heb het wel benauwder dan de mensen die ik ken.


    Je bent zowel de weg als degene die hem bewandelt.

    Dat heb ik in donkere ruimtes waar veel mensen zijn. :X
    Maar, ik zou het eens tegen je moeder zeggen, misschien kunnen jullie dan eens naar de dokter gaan. ^^


    Let the Night embrace you

    Heb ik ook, maar ik heb dat elke zomer als het zo warm is. Bij mij komt da door de hitte. :')


    Some people make the world special just by being in it

    Adem je wel in door je buik? Ik heb namelijk ook heel lang gehad dat ik dat niet meer deed en het dus steeds benauwder kreeg. Uiteindelijk had ik ook last van hyperventilatie bij het sporten.
    Misschien klinkt dat bekend..?


    I clicked my heels and wished for you.

    xBiteMe schreef:
    Adem je wel in door je buik? Ik heb namelijk ook heel lang gehad dat ik dat niet meer deed en het dus steeds benauwder kreeg. Uiteindelijk had ik ook last van hyperventilatie bij het sporten.
    Misschien klinkt dat bekend..?

    Ik doe aan paardrijden en aangezien het zo warm is, doen we best rustig voor de paarden. Dus daar heb ik niet echt last van.


    Je bent zowel de weg als degene die hem bewandelt.

    Volgens mij heeft dit ook wel grotendeels met het weer te maken.


    Life is hard and then we die

    komt door de warmte. Heb ik ook last van

    ik heb dat ook wel eens.. maar bij mij kwam dat door het warme weer...

    Altijd als ik vroeger bij mijn nichten ging slapen, en we moesten gaan slapen kon ik ook heel moeilijk ademen, maar dat kwam omdat ze katten hadden, en ik ben allergisch aan katten! Dus bij mij kwam dat door een allergie.


    You don't run, not when you're with us. You stand your ground and fight.