Ik zit eraan te denken om als ik op vakantie ga mijn haar tot net boven mijn schouder te knippen zodat het weer wat levendig word omdat het redelijk dood is. Eigenlijk heel erg.
Maar is dat een do or don't?
Foto van mij in me fb.
Liefs.
Be here, be alive, and be the means to a worthwhile end. Head down, chin up, eyes on the horizon. Don’t blow it.
Ik zou het doen, maar laat het dan heel goed opknippen, dán pas is het levendig. Dus niet suf alles in één lengte maar echt hard laten opknippen. Ik heb btw ook mijn haar tot net boven mijn schouder laten knippen, en ik heb er he-le-maal geen spijt van want ik vind mijn haar nu echt heel mooi.
Conspiracy schreef:
Ik zou het doen, maar laat het dan heel goed opknippen, dán pas is het levendig. Dus niet suf alles in één lengte maar echt hard laten opknippen. Ik heb btw ook mijn haar tot net boven mijn schouder laten knippen, en ik heb er he-le-maal geen spijt van want ik vind mijn haar nu echt heel mooi.
Ja, ik vind dat niet iets langere haar van lady gaga wel gaaf dus net wat langer dan die bob. Maar dan is alles wel een beetje suf op één lengte
Be here, be alive, and be the means to a worthwhile end. Head down, chin up, eyes on the horizon. Don’t blow it.
doe wat je niet laten kunt.
Nah, ik heb het ook gedaan en wil terug lang haar. Maar dat komt omdat ik niet met kort haar sta. Niet dat mijn haar kort kort is, maar, gosh, ik zwijg, uit mijn mond komt enkel gezeik vandaag. : d
Some people make the world special just by being in it
Alysse schreef:
Nah, ik heb het ook gedaan en wil terug lang haar. Maar dat komt omdat ik niet met kort haar sta. Niet dat mijn haar kort kort is, maar, gosh, ik zwijg, uit mijn mond komt enkel gezeik vandaag. : d
Niet waar, want jou reacties zijn geen gezeik want die zijn cooooooooel, man
Alysse schreef:
Haha, ik snap je wel.