• Ik hoorde die vandaag op tv, toen vertelde mijn moeder me dat ik vroeger, toen ik klein was - als ik het lied 'Barbie Girl' van Aqua hoorde, ik altijd begon te huilen. En zelfs als ik sliep op vakantie ging dat liedje aan (in de pub waar wij al jaren komen) dan werd ik wakker, huilde ik en als het lied was afgelopen ging ik weer slapen.
    Wie heeft er weleens zoiets raars gemaakt., 8)


    -

    Toen ik klein was ging ik altijd onder het laken zitten op mijn kniën met mijn hoofd tegen de matras,mijn gat naar boven en begon ik mijn buik te kietellen.

    Maar zo iets als een barbie girl fobie,heb ik niet echt meegemaakt xD

    Haha, ik moest daar vroeger op dansen bij Sinterklaas ><

    vroeger toen ik zo perziken uit blik at vroeg ik mijn mama waarom je dat sap niet mag drinken en toen ze antwoordde dat er bewaarmiddelen inzaten zei ik: dan moet je dat toch drinken dan bewaar je langer
    hoe erg (lol)


    You're a star in heaven.

    ik zong vroeger op de fiets(achter op bij mijn moeder) 'help ik ktijg tieten' XD


    &#9829; I wish I didn`t feel for you anymore&#9829;

    JOYCEVIPx schreef:
    Toen ik klein was ging ik altijd onder het laken zitten op mijn kniën met mijn hoofd tegen de matras,mijn gat naar boven en begon ik mijn buik te kietellen.

    Maar zo iets als een barbie girl fobie,heb ik niet echt meegemaakt xD



    omg xD -ligt plat-
    toen ik kleuter werd en mijn moeder mij aankleedde om weg te gaan, kleedde ik mij meteen helemaal uit nog voor we aan de voordeur stonden. verder merkte ik vroeger wel grappige dingen op, maar heb aan niets een fobie gehad ofzo..


    -

    Ik ging altijd janken als mijn ouders me geen gedag hadden gezegt en de oppas er was?


    We can only learn to love by loving.

    I'm a barbie girl, in a barbie world.
    Sorry liefje, zal je niet zo pesten. (: Nee, ik heb dat nog nooit echt mee gemaakt, denk ik. ö'

    Barbaraaaaah schreef:
    I'm a barbie girl, in a barbie world.
    Sorry liefje, zal je niet zo pesten. (: Nee, ik heb dat nog nooit echt mee gemaakt, denk ik. ö'


    Muahaha. ^^
    Ik ben niet meer bang (:


    -

    Ik had verlatingsangst.
    En als mijn moeder zo al aan het slapen was net zoals mijn pap dan ging ik huilen. En ik huilde zo hard totdat ik moest overgeven. En toen kreeg ik weer aandacht van mijn mamie en papie. =D

    Mijn mama zei vroeger voor ik ging slapen altijd zo'n speciaal liedje/gebedje. En als ze dat niet deed, ging ik ook huilen. B)