De stelling van vandaag luidt:
Schoolspullen kopen is een goede voorbereiding op het nieuwe schooljaar
(dit is niet mijn mening, ik plaats alleen de stelling)
- Home
- Forum
- Oude Stellingen
- [stelling] Schoolspullen kopen is een goede voorbereiding op het nieuwe schooljaar
[stelling] Schoolspullen kopen is een goede voorbereiding op het nieuwe schooljaar - Oude Stellingen
-
1 juli 2009 - 0:151 juli 2009 - 0:161 juli 2009 - 0:16
Mja, mee eens, maar ik vind dat de school dat in het middelbaar moet aankopen voor ons zoals in het lager
Let the Night embrace you
1 juli 2009 - 0:171 juli 2009 - 0:20Niet mee eens.
School voorbereiden vind ik niet leuk, schoolspullen kopen wel. Alles ziet er zo leuk uit, totdat je het gaat gebruiken natuurlijk.hoi, jij bent leuk.
1 juli 2009 - 0:20Je word er wel blij van. Als ik leuke spulletjes heb krijg ik altijd bijna zin om weer naar school te gaan..:'] bijna..
If I were a boy, I swear I'd be a better man.
1 juli 2009 - 0:37LALALALALA schreef:
Je word er wel blij van. Als ik leuke spulletjes heb krijg ik altijd bijna zin om weer naar school te gaan..:'] bijna..
Inderdaad, ik ook. :')
Je kaftpapier nog zo nieuw, zonder verrotte teksten en halvegare tekeningen van mislukte poppetjes die bijvoorbeeld een oog missen ._.'ok
1 juli 2009 - 0:53Joah, dan krijg ik nieuwe boeken en ga ik ze helemaal geel bestuderen en als school begint vervloek ik ze.
1 juli 2009 - 8:05mee eens. Ik vind het ook leuk om ted doen. Steeds weer nieuw kaftpapier, een leuke nieuwe agenda, een nieuwe etoi. Dus als je op school komt heb je toch weer het gevoel van: Owkee een nieuwe start.
If the compass breaks then follow your heart and I hope it leads you right back into my arms.
1 juli 2009 - 9:36viedeogame Schreef:
niet mee eens.
beetje spullen kopen vind ik geen voorbereiding :')
Idd.Just got to make sweet love `till the break of dawn
1 juli 2009 - 9:42Nee, hoeft niet per se.
Straks ben je in een moeilijke periode terwijl je die spullen koopt en bereid je je even goed slecht voor, omdat je bijv niet lekker in je vel zit of iets anders.-
1 juli 2009 - 9:43ik ben het echt heel erg mee eens en het is nog leuk om te doen met vriendinnen
you were born original don't die as a copy
1 juli 2009 - 9:46Bovendien kun je ook spullen kopen als je als de dood bent voor het nieuwe schooljaar vanwege iets.(denk aan een nieuwe school, etc)
Dus dan ben je alsnog niet goed voorbereid.-
1 juli 2009 - 10:251 juli 2009 - 10:301 juli 2009 - 11:17