• Ja, ik zat in de botsauto's en er knalt iemand fucking hard op ons aan de voorkant. Mijn hand ziet daarom los en beland langs het karretje, op dat moment knalt er iemand tegen die zijkant aan. Met gevolg... een heel erg gekneusde arm, dat in drukverband zit en ik een hele week daarin moet blijven!
    Mijn nek doet zo veel pijn door die mutela ding, en je wil niet weten hoeveel pijn ik heb. Ik zit zwaar aan de pijnstillers omdat het niet te harden is!
    En daar komt bij dat ik in de school examen week zit, en ja hoor. Ik ben rechts, welke arm kneus is? Ja mijn rechter... -.-
    Kermis is echt levensgevaarlijk! XD


    -

    Ik vind de kermis ook maar niks. Je hebt helemaal gelijk dat het gevaarlijk is en trouwens, Het is ook super duur! :X


    If the compass breaks then follow your heart and I hope it leads you right back into my arms.

    Ik haat kermissen. Maar, beterschap!


    Just because something isn't happening for you right now, doesn't mean that it will never happen.

    Je hand schiet los en beland naast het karretje? Leg dat eens uit? En dat is klote voor je O.O beterschap ermee!


    Het heden is de geschiedenis gezien door de toekomst.

    Ik heb een hele erge haat aan botsauto's :X
    maar heel veel beterschaap :'D (flower)

    Rickjuh schreef:
    Je hand schiet los en beland naast het karretje? Leg dat eens uit? En dat is klote voor je O.O beterschap ermee!

    Met 1 hand hield ik me vast aan een soort handvat voor me, me hand scoot los van dat handvat en belande naast het karretje, het zat nog wel vast aan mijn lichaam hoor x]


    -

    Kermis is gewoon geldafzetterij. Ik vind het niet leuk. En in de botsauto's ben ik nog nooit geweest. Veel beterschap. Xx


    Zelfs de kleinste ster schittert in het donker

    Dank jullie allemaal <3


    -

    Heb ik ook gehad en ik haat de kermis :$ alleen niet als ik dan ga meeten =]


    We can only learn to love by loving.

    En dan ook nog met dít weer hè?!

    Beterschap! =)


    Als je maar een ananas hebt..

    waarom haat iedereen kermis? ik heb serieus de tijd van me leven als ik daar ben. ik vind dat zó gezellig.. maar misschien komt dat omdat het in ons dorp gewoon gezellig ís. :]
    maare. beterschap! <3


    De wereld is weer plat ja. Op je bolle bips na.

    Beterschap lieverd<3


    Grrrr stout mensje in dat andere Botsautotje!

    Love You<3


    You are free. Free to dream, to love, to laugh and find peace. Free to be you and happy.

    Joaah =O
    Mijn moeder ging toen ze 9 was in een attractie waarvoor je ouders moest zijn x'] Maar toen sloot het slotje ervan niet, toen begon dat ding te draaien en ging de beugel los. Ze kon zich nog eraan vasthouden maar later liet ze toch los omdat ze het niet meer kon houden, en werd ze zo tegen het vangnet 8 meter hoog aangesmeten, dat er gelukkig hing omdat erachter het stadhuis stond =O Ze had een gebroken been en het is nooit meer echt goed gekomen daarmee, hij staat helemaal scheeeef!
    Een jaar later viel daar ook nog een andere jongen uit, en toen kwam zijn hoofd onder het railtje en werd het overreden >< Toen was hij dood en de attractie verboden.


    Your make-up is terrible

    TeddyMurder schreef:
    Joaah =O
    Mijn moeder ging toen ze 9 was in een attractie waarvoor je ouders moest zijn x'] Maar toen sloot het slotje ervan niet, toen begon dat ding te draaien en ging de beugel los. Ze kon zich nog eraan vasthouden maar later liet ze toch los omdat ze het niet meer kon houden, en werd ze zo tegen het vangnet 8 meter hoog aangesmeten, dat er gelukkig hing omdat erachter het stadhuis stond =O Ze had een gebroken been en het is nooit meer echt goed gekomen daarmee, hij staat helemaal scheeeef!
    Een jaar later viel daar ook nog een andere jongen uit, en toen kwam zijn hoofd onder het railtje en werd het overreden >< Toen was hij dood en de attractie verboden.

    Kermis is leuk, maar gewoon te gevaarlijk! O.o


    -

    ik ben echt soon lafaard want ik ben nog nooit in een botsautotje geweest:$

    maar auw betershap en hoop dat het lukt met je examen's(flower)


    To The Stars Through Adversity

    Viel je hand eraf? o.o


    blame the bully.