• Mijn vader moet naar het ziekenhuis binnen een paar weken ofzo, hij heeft iets ergs denk ik, maar ze weten niet wat, dus dat moet nog onderzocht worden en nu is die constant slecht gezind en ongerust. Oké, 'k begrijp hem wel maar 'k vind dat geen reden om zomaar even te zeggen dat die er misschien binnen een jaar niet meer is of dat die misschien kanker heeft ofzo! 'k zweer het, 'k kon echt in tranen uitbarsten toen die dat zei tijdens het middageten.
    Nu is het ook zo dat hij alleen aan zijn probleem denkt, en oké ergens heeft hij wel groot gelijk, maar hij moet er nog wel zijn voor zijn kinderen. Alles wat ik zeg doet er precies ineens niet meer toe. Niet dat dat vroeger al zo belangrijk was maar goed.
    Komt er nog eens bij dat die constant slecht gezind is nu, wat ik hem eigenlijk niet kan kwalijk nemen maar goed....
    Nouja toch nog iets positiefs; blijkbaar vindt die 'Fuck you' van Lily Allen een goed liedje x'D

    En dan nog iets ('k ben nog niet klaar :'D)
    Nou goed, m'n moeder komt morgen thuis (na drie weken Cuba) en mijn vader wilt niet zoals gewoonlijk dat we gewoon ballonnen ophangen.
    Dus iemand een goed idee?


    If you had never come out of the blue, I would've stay

    allemaal verstoppen onder de tafel zodat de mama denkt dat iedereen haar vergeten is xD ? nee ik weet niet :p

    wel erg voor u vader Ö


    Read this upside down: 370HSSV 0773H

    Wat erg voor je vader! Ik kreeg voor het laatst ook slecht nieuws over mijn ouders te horen. Ze gaan dus binnenkort scheiden. Ik barste ook uit. Maar meestal als er dan iets ergs gebeurt laat die gene meer gevoelends tonen. Die, die nog nooit heeft laten zien. Dat deed mij vader ook. Als je ergends mee zit probeer gewoon eerlijk met je vader er over te praten. Want dat is het beste. Concact hebben. Hoop dat dit een beetje helpt. En verder nog veel sterkte!


    ❤ яσмє''ℓα

    Oh, veel sterkte met je vader. Hij geraakt er vast wel uit en eens hij met die onderzoeken klaar is, zal hij vast minder gestresst zijn. Je kan een groot spandoek maken voor je moeder samen met je zus? Daar hoeft hij zelf niets van te weten en dan hang je het gewoon zélf op? Dat zal je mama vast heel fijn vinden!


    Tanya is de beste.

    OMG Melanie sterkte!!
    Knuffelt, Ziet jou graag, You are not Alone..
    En mss Bak een cake? ik weet dat je het goed kunt.


    Your Butt is Mine!

    > slotje op vraag van eigenaar ;)

    @ Julie; no worries, komt vast wel goed^^. Hmmm cakes zijn toch niet echt mijn specialiteit vrees ik :'D


    If you had never come out of the blue, I would've stay