• oke we hebben project eek. en nu moesten we een film gaan maken. en nou, zit ik dus emt 6 jongens, en 5 huppelkutjes in de groep. joepie, maar eht werd leuk. we ginge doen, dat de 2 ergste heel erge jalourze 'sletten' waren zeg maar. en die waren jalours, omdat wij iedereen konden krijgen. en toen meoste we zo naar 3 jongens lopen, en er eme praten. en dan lopen hun vet arrogant voorbij en moge wij ze voor trut en slet en heor uit schelde. en zo ook ngo dingen in het bos en op school. en zo gaat dat door. het is echt heele rg leuk want we mogen evt arrogant tege elkaar doen en dan elkaar helemaal veroot schelden xD maar we menen het neit hoor. maar toch, is eht wel leuk. en op begin ging het wat lacherig maar na een tijdje had je gewoon vet arrogant gezicht erbij. echt ik kreeg paar opmerkingen van 'woow, jullie kunen echt arrogant doen, volgensmij meende jullie eht gewoon man xD ik bedoel, ik meost alche, jullie bleve so serieus kijke' XD was wel leuk. maar dit is dus gewoon verplicht voor school. en we meoten eht aand e groep naast ons late zien maandag. en nog ff wta opnemen. maar eht is echt heel leuk :D en dinsdag hebbe we soort workshops ufzzo =D maar weetje, nu we zo alelen in een groep zitte, kunne die huppels,en de meer gewone bitches normaal doen. op marjon na. maar wji ligge elkaar niet.

:')

Aah! Zo hip! Je bent dan zeker erg goed in het vak; Drama x'D Maar wat leuk! Schelden tegen sletjes. En ook nog eens van school uit! Je wordt nog beroemd! (Y)

❤ яσмє''ℓα