• Soms als ik op mijn kamer zit op de laptop [zoals nu dus],hoor ik mijn vader beneden praten,met een hardere stem [teken dat er weer iets aan de hand is],en serieus. Dan zit ik hier altijd met schrik in de kamer alsof ik iets verkeerds heb gedaan en durf ik mij amper te bewegen en zelfs niet naar beneden gaan. En ik weet echt niet hoe dat komt. Oo

    ik ken dat ;D
    of als ik ergens op bezoek ben en men vader moet me komen halen ben ik ook altijd kei gestressd ><
    omdat ik dan altijd klaar moet staan en bla bla ik moet al half in die auto vliegen en hij si nog niet blij ><


    Read this upside down: 370HSSV 0773H

    Seel schreef:
    ik ken dat ;D
    of als ik ergens op bezoek ben en men vader moet me komen halen ben ik ook altijd kei gestressd ><
    omdat ik dan altijd klaar moet staan en bla bla ik moet al half in die auto vliegen en hij si nog niet blij ><

    Ghaha,dat is echt vervelend ö Maar bij mij lijkt het of ik heb net een soort angst van mijn ouders. Als ik iets moet vragen ofso,word ik altijd heel gestresst en durf ik het bijna niet. Zoals dat ik bevoorbeeld met vriendinnen naar een pretpark mag,of ik is naar de cinema mag ofso. Ik mag dat wel,maar ik word altijd zo bang Oo en ik weet echt niet hoe of wat Oo

    Ja dat heb ik ook. Vaders zijn gewoon eng. ><


    Scream for mercy!

    Ik snap wat je bedoelt. Als mijn moeder sjago is geef ik mezelf ook altijd de schuld. En dan blijf ik maar boven :'D
    Maar het zal toch vast wel niet zo zijn. Gewoon denken: 'Dat zal toch vast wel niet zo zijn'. :Y)


    Everything means nothing, if I ain't got you.

    JOYCEVIPx schreef:
    (...)
    Ghaha,dat is echt vervelend ö Maar bij mij lijkt het of ik heb net een soort angst van mijn ouders. Als ik iets moet vragen ofso,word ik altijd heel gestresst en durf ik het bijna niet. Zoals dat ik bevoorbeeld met vriendinnen naar een pretpark mag,of ik is naar de cinema mag ofso. Ik mag dat wel,maar ik word altijd zo bang Oo en ik weet echt niet hoe of wat Oo


    Haha ja ik durf ook nooit wat te vragen ><


    Scream for mercy!

    heb ik ook vaak :(

    dan zit er iets goed mis?


    De wereld is weer plat ja. Op je bolle bips na.

    Last van je geweten?


    BAM!

    RandomRhythm schreef:
    Last van je geweten?

    het kan,ik zouw het niet weten eigenlijk ö Toen hij het daar straks had [wanneer ik dit topic opende] kreeg ik al bang van; "Zo gaat die waarschijnlijk ook doen als hij mijn raport ziet."

    JOYCEVIPx schreef:
    (...)
    het kan,ik zouw het niet weten eigenlijk ö Toen hij het daar straks had [wanneer ik dit topic opende] kreeg ik al bang van; "Zo gaat die waarschijnlijk ook doen als hij mijn raport ziet."

    voilà, raadsel opgelost.


    BAM!