• Hii, ik wil graag het boek L.A. Candy van Lauren Conrad kopen. MAAR ik weet niet waar. Ik heb al op Bol.com gekeken, maar daar kan ik hem niet vinden >.< Waar kan ik nog meer zoeken? : ) En, wie gaat hem nog meer kopen?
    -x-

    EDIT:
    Het boek komt op 16 Juni in de VS uit en als échte LC fans hopen we natuurlijk ook snel in Nederland, want dit boek vertoont erg veel overeenkomsten met haar eigen leven. Het boek gaat over een 19-jarig meisje, Jane Roberts, die niet zo subtiele overeenkomsten heeft met de schrijfster van het boek.'''Roberts kan niet wachten om te beginnen aan het échte leven'' zegt de officiële boeksynopsis.''Ze mag dan wel in L.A. zijn voor een stage, maar Jane's plannen zijn net zoveel plezier maken als dat ze werkt en heeft haar BFF Scarlett gevraagd mee te gaan''. In het boek worden de twee hoofdrolspelers benadert door een producer die ze in een reality versie van Sex(y) and the City wil. Het boek gaat over ''hoe het is om op zo'n leeftijd in Hollywood te beginnen en meteen in een reality TV show terecht te komen, geschreven door een meisje die het allemaal heeft meegemaakt''


    I'd rather go naked than wear fur.

    Ik wil hem misschien halen bij mijn bibliotheek als die hem heeft,gewoon omdat het me grappig lijlt


    We can only learn to love by loving.

    heeft die een boek? :o
    damn, ik wil ook hebben ;$


    -

    Amazon? eBay?


    If I die young, send me away with the words of a lovesong.

    Edit. En als het boek in het Nederlands uit is ga ik hem kopen : )


    I'd rather go naked than wear fur.