• Ik heb een serie en ik wil weten of ie goed is.
    Want ik twijfel nogal.
    De serie heet 'You Become The Little Sister Of Edward Cullen'

    <3

    Sorry, ik maak geen E.C. series :X

    Maakt niet uit :$

    xMAGNIFICENT schreef:
    Sorry, ik maak geen E.C. series :X


    None but ourselves can free our minds.

    Ik ga eerlijk zijn. Ik vind je idee goed.

    Alleen je schrijfstijl kan beter.


    We'll never be as young as we are tonight

    Thanks(K)

    xMAGNIFICENT schreef:
    Sorry, ik maak geen E.C. series :X


    /

    Ik vind hem goed (Y)


    Will you follow me One last time? ~Thorin Oakenshield

    Ik ga het eens proberen, bored anyway.


    No growth of the heart is ever a waste

    De manier van schrijven vind ik niet bijzonder goed. Ook niet slecht. Maar er is altijd ruimte voor verbeteringen. ;] Ik was en ben ook geen perfecte schrijver. Je kan proberen wat creatiever te zijn met woorden. Naarmate je woordenschat groter wordt zal dit ook veel makkelijker gaan, so don't worry.
    Ik zou ook aanraden om in het vervolg aan de spelfouten te denken. Tip: schrijf je verhalen eerst in word en gooi er de spellingscontrole op. Dat helpt zulke foutjes voorkomen.


    No growth of the heart is ever a waste

    Thanks ;]

    Oké, normaal lees ik geen E.C.-series of zo maar, anyway, ik zal eens proberen en dan weet ik het je te zeggen. (:

    edit: Ik ga gewoon eerlijk zijn, dus je moet het niet slecht opnemen maar, er staan redelijk wat foutjes in, dus raad ik je aan om je verhaal in word te typen met de spellingscontrole aan. Misschien is het ook wel zo handig om ze achteraf nog eens te herlezen voor zekerheid dat je bij woordjes geen letter of zo hebt weggelaten wat dan wel een normaal woord zou kunnen vormen want dat duidt de spellingscontrole niet aan. Je idee opzich is wel goed. (:

    [ bericht aangepast op 7 aug 2009 - 18:24 ]


    "You move me, Kurt." ~ Blaine Anderson

    Ik vind hem goed hoor ! :)


    Love is just a word, but you bring it definition. (Eminem)

    Aurelia schreef:
    De manier van schrijven vind ik niet bijzonder goed. Ook niet slecht. Maar er is altijd ruimte voor verbeteringen. ;] Ik was en ben ook geen perfecte schrijver. Je kan proberen wat creatiever te zijn met woorden. Naarmate je woordenschat groter wordt zal dit ook veel makkelijker gaan, so don't worry.
    Ik zou ook aanraden om in het vervolg aan de spelfouten te denken. Tip: schrijf je verhalen eerst in word en gooi er de spellingscontrole op. Dat helpt zulke foutjes voorkomen.

    ik ben het met haar eens =3
    ebn heb verder ook geen toevoegingen


    We can only learn to love by loving.