• EN HET SUCKTE.

    ik moest om kwart voor 11 aanwezig zijn,ik was al om half 10 in het theater. ik moest helpen met de groepen naar de kleedkamer brengen en uitleggen wat alles was,dus heb ik dat hele tijd gedaan. toen moest ik in de make-up en kwam ik eruit te zien als een wannabe amy whinehouse met te veel pancake[/poeder] op mijn gezicht. mijn haar werd daarna ingevlochten en de kleding moest aan. daarna heb ik nog 1 uur geholpen bij de artiesten ingang met de groepen en toen had ik de doorloop : het podium was inmens groot en ik maakte steeds dezelfde fout in de dans. daarna hebben mijn groep en ik nog een hele tijd bij de kleedkamers geoefend totdat ik alle passen echt goed kon en toen kwam de laatste van ons opdagen : dat kind kwam pas om 3 uur s'middags omdat ze moest ''leren'' als jeweet dat je een optreden hebt dan leer je toch van te voren! :x naja. zij dus in de make-up en alles. en toen was het 4 uur,wij dikke zenuwen want de show begon. pas na de pauze waren wij aan de beurt en de hele dans ging goed... tot het laatste stuk. de grote fout die ik net had afgeleerd maakte ik opnieuw. maar voor de rest ging het prima. en stiekem vind ik dansen nog altijd leuk dus ik denk dat ik er toch niet af ga. =]


    We can only learn to love by loving.

    Lekker :'D


    Only losers can act the way you do

    Gelukkig dat het goed ging. Eén foutje maakt vast niet uit, je bent ook maar een mens. ^^


    Just because something isn't happening for you right now, doesn't mean that it will never happen.

    niemand die dat foutje zag! :')


    De wereld is weer plat ja. Op je bolle bips na.

    Ik ging laatst ook kijken naar het dansoptreden van een vriendin, en toen was er zo'n heel klein meisje en die deed bijna de hele dans verkeerd. Dacht ze dat ze het eindelijk goed deed; terwijl de rest van de meisjes met hun armen naar rechts gingen, ging zij met haar armen links waardoor ze in de oksels van het andere meisje terecht kwam xD
    En ze danste ook de verkeerde kant op. xD
    Dus jouw fout zal wel meevallen ^^


    If I die young, send me away with the words of a lovesong.