• Is egt kut ;o
    We gingen vandaag dat doen met school,, en ik ben best wel een schijtert dus ik durfde niks,, en tone ben ik helemaal uitgescholden,, omdat ik niks durfden te doen..
    En dan probeerde ik wat, en dan ging het mis,, en dan is het nog niet goed..
    En ik moest bijna huilen, omdat iedereen op me liep te zeuren. En ik schaamde me dood..
    En als ik wat probeerden ging het vataal mis,, of iedereen uit mijn groep zorgde er wel voor.. ;o
    Ik moest zoo heel hoog klimen, en ik heb heeel erg hoogtevrees.. maar ik deed het wel!
    En toen was ik boven, en toen moest ik naar de andere kant klimmen, en toen begon iedereen aan dat touw te trekken, zodat hij ging wiebelen,, en ik ben dus gepluurd,, en toen bleef ik haken, en toen viel ik in de brandnetels,, en nu heb ik ouw ;o
    En toen ging een jongen in mijn bost prikken, en toen heb ik hem vol geklapt [a]
    Wie heeft er nog meer zoon enorme K*t klas,,die vinden dat je nooit wat goed doet??

(bericht aangepast door een moderator)
    (reden: Groftaal.)

''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''

Nee zo erg is het in mijn klas nooit geweest. Ik weet uit ervaring van anderen dat vmbo kaderklassen volzitten met zeikers.
    Ik red me persoonlijk altijd wel met survival (kan goed tegen hoogtes), maar heb daarintegen een schijthekel aan sportdagen. Hoe dan ook, wat die lui flikten zou ik dus never nooit pikken.

No growth of the heart is ever a waste

Wij deden dat aan het begin van het jaar ook, das kei leuk O.O
    Bij ons was dat totaal niet zo, tot mijn verbazing :') Ik heb ook hoogtevrees en ik durfde maar 2 meter het touw in, niemand die zeurde ofzo.

Everything means nothing, if I ain't got you.

Screwed schreef:
    Wij deden dat aan het begin van het jaar ook, das kei leuk O.O
    Bij ons was dat totaal niet zo, tot mijn verbazing :') Ik heb ook hoogtevrees en ik durfde maar 2 meter het touw in, niemand die zeurde ofzo.

Maar ik durfde ook al niet over de moder te slingeren.. en dussen 2 touwen, naar de overkant enzu..
    Dus iedereen zeikte, dat ik niks durfden..
    Maar ik dnek dan ook,, dat is tog mijn probleem dat ik dat niet doe ;o
    Dan hoefen hun het niet mij nog slastiger te maken,, en dan vinden ze het gek dat ik niet meer durf, waneer hun dan juist er gaan voor zorgen dat ik val ><

''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''