• mijn nieuwe storie [?]

    [...] is een gewoon meisje als ieder ander. ze woont samen met haar ouders,haar jongere zusje en haar oudere broer in een voorstad van washington. haar leven gaat zo zijn gangetje totdat hij op school verschijnt. hij is de nieuwe leerling : David Parks. Samen met zijn broer en zijn 2 zusjes jaagt hij haar de stuipen op het lijf. maar wat als ze dromen begint te krijgen over hem,over hem en zijn ijskoude stem.


    Doen/Niet doen?
    1.Wie weet een mooie naam voor de hoofpersoon?[/moet engels klinken en apart zijn dacht aan iets als Jade of Dawn]
    2.Naamv an de jongen goed?
    3.Origineel?
    4.Moet de jongen een : vampier zijn,weerwolf zijn,iets anders zijn[/als je iets anders kiest zet er ff neer wat]


    We can only learn to love by loving.

    Doen.
    1. ROSE =] Of Dawn.
    2. Ja =]
    3. uhu.
    4. alien x] of vampier.


    Rose houdt van Renée&Benjamin . <3

    DOEN
    1. Elle JaHeelEngelsHoor! Uuh,, Faith, Scarlett, but I Know ;o
    2. Jhep
    3. Ofecurs =]
    4. Vampier de la BloedZuiger.


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''

    Rose en Elle jullie zijn gemeen x_x ik vind jullie namen leuk maar ik ga jullie er lekker niet instoppen .. [/oke toch wel]


    We can only learn to love by loving.

    Fighter schreef:
    Rose en Elle jullie zijn gemeen x_x ik vind jullie namen leuk maar ik ga jullie er lekker niet instoppen .. [/oke toch wel]

    Ha! Ik en Elle winnen (puh)
    En je moet ook Char en Renee, en Djooi enzo erin stoppen x3 En we zijn niet gemeen want we gaven je ook nog andere namen XD


    Rose houdt van Renée&Benjamin . <3

    1. Shelley, Maeve
    2. Ja :P
    3. Jawel
    4. Geen vampier of weerwolf, dan wordt het veel minder origineel... Doe een demon. ^^


    Nobody exists on purpose. Nobody belongs anywhere. We're all going to die. Come watch TV.

    1) June, Scarlett, Mable xD
    2) Jaah ^^
    3) As Usual xD
    4) Wat Stonecold zegt, geen vampier of weerwolf. Iets anders, of verzin zelf iets :D


    Frankly my dear, I don't give a damn.

    Hatatha,, ik ben nooit gemeen ;o Alleen Maar heel lief, en heb iets te veel zelfkennis..
    Maar niet gemeen ;o
    Ik ben gewoon heel goed in geweldige namen verzinnen.. [a]
    But,, Jheah!! Elle zit er tog in!! :Y)


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''