• Heey Lieverds

    Ik weet het is heel kort tijd geweest en er zijn ook best wel wat probleempjes geweest maar
    ik denk dat ik nu al de devinitive uitslag weet
    Jullie denken vast nu waarom nu al
    nou met de laatste opdraxcht ben ik aan het denken gegaan en aan alles gedacht

    Mijn Niewe Bff moet lief zijn
    en ze moet zich zelf zijn
    wat er ook gebeurd
    ze moet goed voor me zorgen en ik ook voor haar natuurlijk
    ze zou er moeten zijn waarneer ik haar nodig heb en anders om ook
    spookte er door mijn hoofd.

    er zullen er vast wel een paar zijn die zeggen van waarom nu al en dat is niet eerlijk
    we hebben nog niet alle opdrachten gedaan!
    dat mag je zeggen maar ik weet de uitslag al
    en echt waar ik vind het mijn juiste keus
    het meisje dat gewonnen heeft krijgt vanmij
    over een paar daagjes (Als mijn niewe adapter van mijn laptop er is hij is stuk dus zit nu op de pc van mijn ouders)krijgt zij een mailtje van mij met een Filmpje er bij
    die ik gemaakt hem via Windos Movie maker.


    En de gene die niet gewonnen hebben
    hou ik ook nog gewoon Contact mee:'3

    Spannend?

    Word plzz niet boos op me
    het is gewoon zo dat ik de keus nu al hem gemaakt.
    Begrijpen jullie dat?


    Nogmaals Sorry.

    Love You<3
    X.Serena


    You are free. Free to dream, to love, to laugh and find peace. Free to be you and happy.

    Ik ben heel benieuwd, en wie je ook kiest, jij weet het beste wie bij jou past, dus zal ik ook achter je keuze staan. _O_

    Prodigy schreef:
    Ik ben heel benieuwd, en wie je ook kiest, jij weet het beste wie bij jou past, dus zal ik ook achter je keuze staan. _O_


    Super Bedankt
    ik dacht eerst mischien gaan ze boos ofzo op mij zijn maar gelukig niet.

    Danke<3


    You are free. Free to dream, to love, to laugh and find peace. Free to be you and happy.

    Ik zou wel, als ik jou was, even de deelnemers laten weten van dit topic, want anders gaat de helft niets doorhebben. :')

    Gefeliciteerd met het vinden van je BFF en hopelijk wordt de rest niet boos op je.
    :]


    I am an idiot, I move.

    Leuk Leuk.
    Ik kijk er al naar uit =D


    It's all for you, my butterfly.

    Lievie,
    Ik snap het helemaal. Ook al word ik niet jouw bff, dan ga ik natuurlijk nog steeds met veel lol met jou om. ;].
    Kuusjeee
    (krul)


    If you think something small can’t make a difference, try sleeping with a mosquito in the room

    Nu is het idd wat duidelijker. Ik ben een beetje blond dus ik snape het niet XD
    Maar goed, ik ga niet boos worden, ik sta achter jou beslissing! Als mensen hierom boos worden sporen ze gewoon niet. Maar goed, nog succes met je filmpje maken! Ik kijk er echt naar uit! :'D


    -

    Ik ben benieuwd. =D
    xax.


    Some people make the world special just by being in it

    Grr. nu maak je me nieuwsgierig x)
    Maar ik ben er niet boos om hoor (:


    Don't let 'em say you ain't beautiful.

    Ik deed mee volgens mij, maar ik had er nooit wat over gehoord.


    Als je maar een ananas hebt..