• Volgende week donderdag hebben we dus sportdag. En wat gaan we dooen? Natuurlijk, softbal ! Echt geweldig man. Ik raak die bal nog niet eens. Laatstaan dat ik het hele spel snap.
    En dan nog eens iets leuks; vrijdag hebben we een super geweldig leuk fantastisch klassenuitje ! Nou, niet dus. We gaan survivelen. Kanoen, klimmen en paintball.
    Nou, de laaste weken van school kunnen niet beter worden.


    I'd rather go naked than wear fur.

    Wat is softbal? :X
    en Kanoen en paintball lijkt me best wel leuk. ^^


    Let the Night embrace you

    Ja kanoen en paintballen lijkt mij ook wel leuk, dat doe ik liever dan met mn neus in de boeken te zitten xD


    Be yourself and not someone else!

    Dat klassenuitje lijkt me nog best leuk.:] Tenminste als je in een leuke klas zit.


    If I were a boy, I swear I'd be a better man.

    HALLO!
    Ik heb vrijdag sportdag (ik ga ook softballen, kan ik ook niet, maar altijd beter dan atletiek -.-') en moet die ochtend gwn naar school! Ö
    En ik heb geen paintballen en kanoen (dt is wel leuk. Als je bij zo'n zeikwijf in de kano zit heb ik tips:
    1. Sla haar met je peddel.
    2. Doe alsof je uit de kano valt.
    3. Probeer er weer in te komen en laat de kano "per ongeluk" omvallen zodat zij ook in het water ligt.
    4. Krijg de slappe lach x'D
    Het werkt echt!)
    xD
    Maar veel succes (Y)


    Fishy Does Rawrrr... Tiger Does Blub <3

    LALALALALA schreef:
    Dat klassenuitje lijkt me nog best leuk.:] Tenminste als je in een leuke klas zit.

    Dat zit ik ook wel. Maar kijk, onze school is zoooo geweldig, dat ze alle klassen door elkaar heendoen zodat het eigelijk geen klassenuitje meer is =='


    I'd rather go naked than wear fur.

    Ik haat het hele sportgedoe! Ik doe nooit echt mee...


    .

    Ik weet hoe je je voelt. Ik heb aan alles wat jij nu noemt ook echt een hekel! :P


    If the compass breaks then follow your heart and I hope it leads you right back into my arms.

    Softbal is kut :X
    Succes (flower)

    Ik heb maandag een softbal toernooi D:


    I don't need words to feel those lips.